17
سه شنبه 28 دی 1400
شماره 8416
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یک گل برای مراسم گالا

طارمی با گلزنی به تیم رده آخری به استقبال جایزه پوشکاش رفت
مهدی طارمی دوباره به همان روند همیشگی‌اش در لیگ پرتغال که با آن آشنا بودیم و از شنیدن خبر گلزنی‌هایش به تعجب نمی‌افتادیم برگشت. مهاجم ایرانی پورتو در هفته هجدهم لیگ برتر پرتغال در بازی با بلننزه از ابتدا در ترکیب قرار نگرفت اما از دقیقه39 وارد زمین شد.
ویژه
حتی تصور اینکه یک فوتبالیست در جریان یک مسابقه حذفی، یک پنالتی را در جریان مسابقه و ضربه بعدی را در ضیافت پنالتی‌ها از دست بدهد، دشوار است. این اتفاق بسیار ناگوار اما برای احمد نوراللهی رخ داد. هافبک دفاعی تیم ملی کشورمان که از ابتدای فصل به الاهلی امارات پیوسته، در جریان بازی با شارجه در جام حذفی این کشور یکی از کابوس‌وارترین روزهای زندگی‌اش را پشت سر گذاشت. نوراللهی در جریان بازی فرصت داشت که پنالتی‌اش را گل کند و الاهلی را به مرحله بعد بفرستد.
قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 23-2022 روز گذشته برگزار شد و 2تیم ایرانی حاضر در این مسابقات در گروه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند. این دوره از لیگ قهرمانان آسیا قرار است برای نخستین‌بار در 2سال میلادی برگزار شود تا از این پس زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا نیز با لیگ قهرمانان اروپا و لیگ‌های داخلی در اغلب کشورها هماهنگ شود.
حواشی به‌وجود آمده پیرامون فدراسیون کشتی بالاخره کاسه صبر رئیس این فدراسیون را لبریز کرد و علیرضا دبیر تصمیم گرفت با برگزاری یک نشست خبری به بحث و گفت‌وگو پیرامون این حواشی بپردازد.
پیروزی 2بر صفر مقابل اتلتیک‌بیلبائو نخستین جام رئال مادرید از سال 2020به این‌سو بود و نخستین پیروزی این تیم در فینال سوپرجام مقابل بیلبائو. رئال که برای دوازدهمین بار فاتح سوپرجام اسپانیا شد، حالا یکی از بارسا در این تورنمنت کمتر جام دارد و در 3‌دوره از 5دوره اخیر و 2‌دوره از 3 دوره‌ای که جام با حضور 4‌تیم برگزار شده، به قهرمانی رسیده است.

حذف آسیایی‌ها شاهکار حذف‌شده‌ها

2 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، دقیقا در روز قرعه‌کشی لیگ قهرمانان از جام حذفی ایران کنار رفتند! این در حالی بود که پرسپولیسِ حذف‌شده از آسیا بدون اینکه دغدغه قرعه‌کشی لیگ قهرمانان را داشته باشد در فولادشهر بهترین نمایش این فصل خودش را ارائه داد و ذوب‌آهن را با 3گل حذف کرد. کلا 4مسابقه‌ای که دیروز از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران برگزار شد با اتفاقات بسیار جالبی همراه بود.
پیکان - استقلال چگونه لغو شد؟

پیکان - استقلال چگونه لغو شد؟

با ابتلای دسته‌جمعی آبی‌پوشان به کرونا، بازی امروز آنها در جام‌حذفی برگزار نمی‌شود بازی هفته آینده مقابل هوادار هم وضعیت نامشخصی دارد
درحالی‌که استقلالی‌ها خودشان را برای برگزاری دیدار حساس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی مقابل پیکان آماده می‌کردند، خبر ناگهانی مثبت‌شدن تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان این تیم، شوک بزرگی به اردوی آبی‌های پایتخت وارد کرد.
سیرجان و رفسنجان؛ سخت و آسان
در بازی‌های امروز جام‌حذفی، گل‌گهر مقابل نساجی کار سختی برای صعود دارد اما رفسنجانی‌ها بازی آسان‌تری دارند
درحالی‌که حمله ویروس کرونا به اردوی استقلالی‌ها مسابقه این تیم با پیکان را تحت‌تأثیر قرار داده است، 3مسابقه دیگری که از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باقی مانده، امروز در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
به‌طور کلی بخشی از تکراری‌ترین جملات تاریخ بشر را می‌توان در نشست‌های خبری مربیان ایرانی دید. همیشه کلیشه‌ای‌ترین جملات بر زبان دوستان جاری می‌شود و مخصوصا در نشست‌های خبری قبل از بازی که هنوز اتفاق خاصی رخ نداده، راحت می‌شود تک‌تک جملات این دوستان را پیش‌بینی کرد.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

جدول‌اعداد | 4125

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8416

جدول 8416
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
رضا درویش به‌عنوان مدیرعامل جدید سرخپوشان انتخاب و معرفی شد. در مورد انتخاب خود درویش قضاوت‌های فراوان و متناقضی وجود دارد و حتی یکی مثل حسین کلانی صراحتا می‌گوید با او موافق نیست.
مهدی عبدی با 2گلی که در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن به ثمر رساند، رسما بهترین گلزن این فصل پرسپولیسی‌ها شد.
مسابقات قهرمانی آسیا از امروز در دمام آغاز می‌شود و ایران که با تیم‌های هند، استرالیا و عربستان هم‌گروه است در نخستین بازی مقابل استرالیا قرار می‌گیرد. اما با شرایطی که تیم‌ملی دیروز در فرودگاه داشت شاید خیلی برای این بازی آماده نباشد. فدراسیون ایران امتیاز میزبانی این مسابقات را گرفته بود و قرار بود رقابت‌ها از بهمن‌ماه آغاز شود اما در شهریورماه یکباره کنفدراسیون آسیا میزبانی را از ایران گرفت.