• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 28 دی 1400
کد مطلب : 151107
+
-

نکته بازی/ انتخاب واقعا شایسته


رضا درویش به‌عنوان مدیرعامل جدید سرخپوشان انتخاب و معرفی شد. در مورد انتخاب خود درویش قضاوت‌های فراوان و متناقضی وجود دارد و حتی یکی مثل حسین کلانی صراحتا می‌گوید با او موافق نیست. با این حال وجه جالب‌تر ماجرا به حضور بیژن ذوالفقارنسب در کرسی ریاست هیأت‌مدیره باشگاه مربوط می‌شود. خب البته بیژن خان تحصیلکرده و محترم است و سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، اما سطح اشراف او بر اخبار و رویدادهای ورزشی طوری است که حتی نمی‌دانست پرسپولیس بابت دریافت رضایتنامه یحیی گل‌محمدی به پدیده مشهد بدهکار است! واقعا هم وزیر ورزش برای انجام چنین انتخاب‌های شایسته‌ای به چند ماه زمان نیاز داشت. دست شما درد نکند آقای سجادی!


همیشه اینطوری باش!
پرسپولیس در روزی درخشان با ارائه یکی از بهترین نمایش‌های ممکن با 3 گل ذوب‌آهن را شکست داد. این بازی در مرحله یک‌هشتم نهایی برگزار شد و سرخپوشان با شایستگی تمام به مرحله بعد رسیدند. آنها این برد را در روزی کسب کردند که فولاد و سپاهان از گردونه مسابقات کنار رفتند. نمایش پرسپولیس آنقدر جذاب و زیبا بود که دوست و دشمن را به تمجید واداشت. این مسئله بیش از هر چیز دیگری قابل توجه یحیی گل‌محمدی است. وقتی تیمی خوب بازی می‌کند، انتقاد از آن سخت و سخت‌تر می‌شود. پرسپولیس در خیلی از مسابقات دیگر این فصل هم به پیروزی دست یافته، اما همیشه انتقاد وجود داشت، چون تیم خوب بازی نمی‌کرد. همیشه با همین کیفیت بازی کنید تا هیچ‌کس هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشد.


از کسی تعریف نکنید
این هفته برای لژیونرهای فوتبال اتفاقات عجیبی رخ داد. اول کلی از پیام نیازمند تعریف شد که او گرگ جام حذفی است و آنجا استعدادش را به رخ می‌کشد، اما پیام در بازی حذفی آخر پورتیموننزه در ترکیب اصلی قرار گرفت و 4 گل خورد. با این شرایط قطعا سکونشینی او در بازی‌های لیگ تمدید خواهد شد. بعد کلی از سامان قدوس تعریف کردند که هر وقت به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین می‌آید می‌ترکاند، اما سامان در جریان شکست 3 بر صفر برنتفورد مقابل لیورپول به‌طور کامل روی نیمکت نشست. علی قلی‌زاده هم شرایط مشابهی داشت و در کشاکش تعریف و تمجیدها از او به‌خاطر نمایش‌های خوبش در شارلوا، این هفته شاهد شکست 3 بر صفر تیمش برابر آنتورپ بود. آقا بیایید کلا از کسی تعریف نکنیم!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید