21
سه شنبه 28 دی 1400
شماره 8416
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حل مشکلات شهرها از طریق ارتباط با قوای سه‌گانه

یادداشت
شورای‌عالی استان‌ها شورایی قوی‌دست است و به‌نظر می‌رسد قبل از هر اقدامی مهم‌ترین کاری که باید انجام شود، ایجاد تعاملات منطقی و مثبت بین قوای سه‌گانه مقننه، مجریه و قضاییه است؛ چراکه شوراها به‌نوعی رکن چهارم مدیریت کشور هستند و می‌توانند نقش خود را در مردمی‌کردن تصمیمات کشور ایفا کنند؛ نقشی که امروز قدری نمایشی شده و آنطور که باید و شاید ایفا نمی‌شود و به‌نظر می‌رسد شوراها هنوز جایگاه‌شان را در جامعه پیدا نکرده‌اند.
ویژه
مرد مسلح با ورود به خانه‌ای در زاهدان پدر و مادر خانواده را مقابل چشمان فرزندانشان به گلوله بست و با سرقت خودرو و طلاهای آنها پا به فرار گذاشت.
بارش شدید برف روی سقف ورودی بیمارستان بعثت سنندج باعث ریزش آن شد و جان یک نفر را گرفت.
پسر 4ساله که از سر کنجکاوی نزدیک رودخانه فصلی رفته بود، داخل آب سقوط کرد و برادر 8 ساله‌اش به کمک وی رفت اما جریان آب او را هم با خود برد تا این دو برادر سرنوشت نامعلومی پیدا کنند. به گزارش همشهری، در روزهای اخیر، بارش شدید باران در استان کرمان باعث جاری شدن سیل در برخی از شهرها شد.
دامادی که به خانه پدرزنش دستبرد زده بود بعد از یک سال لو رفت

راز سارقی که درخواب حرف می‌زد

«گاهی وقت‌ها به‌خاطر استرس یا عذاب وجدان در خواب حرف می‌زنم و همین عادت عجیب من باعث شد تا اسرار سرقتی که یک سال قبل انجام دادم فاش شود.» این بخشی از اعتراف عجیب دامادی است که وقتی شنید پدرزنش مقدار زیادی دلار در خانه‌اش مخفی کرده، نقشه سرقت دلارها را عملی کرد.
کلاهبرداران، حکم دادگاه را جعل می‌کردند

کلاهبرداران، حکم دادگاه را جعل می‌کردند

اعضای باند کلاهبرداری، با راه‌اندازی مؤسسه جعلی‌ داوری، پیگیری پرونده‌های حقوقی طعمه‌هایشان را به‌ عهده می‌گرفتند و با جعل احکام دادگاه‌ها به نفع آنها، دست به کلاهبرداری می‌زدند.
عملیات نجات سارقان خودرو از سیل
امدادگران هلال احمر در جریان سیل کرمان به امدادرسانی به 2سرنشین خودرویی که در سیلاب گرفتار شده بود پرداختند اما بررسی‌ها نشان داد این خودرو سرقتی و نجات یافتگان سارق هستند.
کوتاه از حادثه
در 2حادثه جداگانه در پایتخت 2سارق جانشان را از دست دادند؛ یکی از آنها پس از دستگیری در بازداشتگاه به زندگی‌اش پایان داد و دیگری هنگام فرار از طبقه سوم ساختمانی به پایین سقوط کرد و جان باخت.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
ثبت‌نام مسکن ملی برای مردان مجرد بالای 23سال آغاز شده اما در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن هنگام ثبت‌نام، نامی از استان اردبیل و شهرستان‌های این استان دیده نمی‌شود!
روابط‌عمومی سازمان فضای بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «فضای سبز شهری نیاز به بازسازی دارد و تأکید بر ضرورت حفظ و حراست از درختان کهنسال شهر تهران به هنگام ساخت و ساز» در ستون «با مردم» روز هفتم دی‌ماه پاسخ داده است.