17
سه شنبه 22 تیر 1400
شماره 8268
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زیر حلقه/ سایز جوانان

بسکتبالیست‌های ایران در مسابقات جهانی زیر 19سال در بین 16تیم، دوازدهم شدند. با نخستین بازی این تیم، کارشناسان از کوتاهی قد بازیکنان اظهار نگرانی کردند. نه برای مسابقاتی که همین دوره در پیش داشت بلکه برای آینده بسکتبال ایران.
ویژه
بونوچی که گل مساوی ایتالیا را وارد دروازه انگلیس کرد و گره بازی را گشود، جایزه بهترین بازیکن فینال یورو را به‌خودش اختصاص داد. جوایز دیگری هم ازجمله بهترین گلزن، بهترین بازیکن جام و بازیکن جوان تورنمنت توزیع شد.
وقتی نواک جوکوویچ نامی در دنیای تنیس برای خود دست و پا می‌کرد، تاریخ این ورزش را رافائل نادال و راجر فدرر به نام خود روایت می‌کردند؛ جوکوویچ اما مرعوب شکوه و شکست‌ناپذیری این دو نشد، آرام‌آرام خود را بالا کشید و حالا شانه‌به‌شانه آنها ایستاده است و برنامه‌ریزی می‌کند که همین تابستان، از 2 غولی که تاریخ تنیس هرگز پیش از این به چشم ندیده، عبور کند.
لیگ برتر فوتبال ایران امشب پیگیری می‌شود و با انجام 3بازی باقیمانده از هفته بیست‌وهفتم تنها 3هفته دیگر تا پایان این لیگ باقی ‌می‌ماند.
پرسپولیس و استقلال روز پنجشنبه در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور باید به مصاف هم بروند.
گل لوک شو نخستین گل انگلیس در فینال یورو بود. انگلیسی‌ها تنها یک‌بار در جام‌جهانی1966 به فینال رسیده بودند ولی هرگز در فینال یورو حاضر نبودند.
در آستانه داربی تهران، 2باشگاه پرسپولیس و استقلال به جان هم افتاده‌اند و با سطح پایین‌ترین مطالب ممکن، از خجالت یکدیگر در‌می‌آیند.

زیبا مثل ایتالیا

شاگردان روبرتو مانچینی، جام را سزاوارانه شروع کردند و با قهرمانی به پایان رساندند، در مقابل برخی از طرفداران انگلیس، به بهانه پنالتی‌های از دست رفته فینال، در شبکه‌های اجتماعی به بازیکنان سیاهپوست تیم توهین نژادپرستانه کردند
در شبی که بخشی از حواس مردم ایتالیا به حضور پدیده تنیس این تیم در فینال ویمبلدون بود، بقیه حواس‌ها معطوف ومبلی شده بود. ایتالیایی‌ها در یک شب همه افتخارات ورزشی سال‌شان را در انگلیس می‌جستند.
ولادیمیر آلکنو، سرمربی روسی تیم ملی والیبال یک هفته قبل از رفتن تیم به بازی‌های المپیک به همه انتقادات جواب داد. او مثل همان‌روزهایی که در لیگ ملت‌ها از کنار زمین با چهره‌های متفاوت تیم را کوچ می‌کرد، دیروز در نشست خبری هم چند چهره داشت؛ از دست منتقدان و به‌خصوص فرهاد قائمی عصبانی بود، با بغض درباره پوریا فیاضی حرف زد و با مهربانی از بردیا سعادت گفت.

مهدوی‌کیا، سرمربی امید و مشاور سایر رده‌ها

انتخاب مهدی مهدوی‌کیا به‌عنوان سرمربی تیم ملی امید، خبری بود که در یکی دوروز اخیر اهالی فوتبال را کاملا به‌خود مشغول کرد.

آماربازی

آقای گل فصل جاری لیگ برتر، بعد از 3هفته طلسم شدن در گلزنی بالاخره این هفته بختش باز شد.

نکته بازی/ شانس آوردی آقای داور

بدون تردید یکی از عجیب‌ترین تصمیمات داوری این فصل را مرتضی منصوریان در بازی استقلال و سایپا گرفت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8268