• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 22 تیر 1400
کد مطلب : 135699
+
-

نکته بازی/ شانس آوردی آقای داور



بدون تردید یکی از عجیب‌ترین تصمیمات داوری این فصل را مرتضی منصوریان در بازی استقلال و سایپا گرفت. به اینکه کدامیک از صحنه‌های مشکوک داخل محوطه جریمه سایپا پنالتی بود کاری نداریم، اما وقتی او بالاخره مجاب شد روی سقوط مهدی قائدی در نیمه دوم یک پنالتی برای استقلال اعلام کند، تصمیم بسیار عجیبی گرفت که از آماتورترین داوران هم بعید بود. منصوریان پیش از نواخته شدن ضربه از سوی ارسلان مطهری اعلام کولینگ‌بریک کرد تا بازیکنان دو تیم آب بخورند. این در حالی است که او فقط با چند ثانیه بردباری می‌توانست وقفه مورد نظر را بعد از زده شدن پنالتی اعلام کند. منصوریان بسیار خوش‌شانس بود که تمرکز مطهری به هم نخورد و او گلش را زد، وگرنه معلوم نبود فرهاد مجیدی چه می‌کرد.

چه فرقی می‌کند مثلاً؟

یکی از کارهای روتین باشگاه سایپا این است که هفته‌ای یک‌بار خبر اخراج محسن مسلمان را تکذیب کند. دفعه قبلی که خبر رسید مسلمان از تیم کنار گذاشته شده، باشگاه مدعی شد او مصدوم است و صرفا به همین دلیل در تمرینات شرکت نمی‌کند. این دفعه هم بعد از حضور کوتاه‌مدت او در بازی با استقلال، بار دیگر خبر اخراج مسلمان و 3بازیکن دیگر منتشر شده است. مدیررسانه‌ای سایپا اما توضیح داده که این 4بازیکن اخراج نشده‌اند، بلکه در اختیار باشگاه قرار گرفته‌اند! الان فرق اخراج و در اختیار باشگاه قرار گرفتن چیست؟ باشگاه قرار است از این 4 بازیکن در مسائل غیرفنی استفاده کند؟ مثلا می‌خواهید مسلمان را به بخش بایگانی یا فروش سایپا بفرستید؟ خب جسارت داشته باشید و تصمیمی را که گرفته‌اید راحت اعلام کنید.

این جمله یعنی چه؟

علیرضا بیرانوند، خسته از نیمکت‌نشینی‌هایش در آنتورپ به‌صورت قرضی راهی بواویشتا شده. امیدواریم برای او بهترین اتفاق‌ها رخ بدهد، اما انصافا این بخش از مصاحبه علیرضا با سایت باشگاه خیلی عالی بود: «من در پرتغال احساس تنهایی نمی‌کنم، چرا که بعضی از هموطنانم اینجا بازی می‌کنند و کارلوس کی‌روش هم هست.» خب این جمله یعنی چی؟ مگر قرار است با کی‌روش هم‌خانه شوی؟ صبح‌ها با هم می‌روید لب دریا و عصرها در پیاده‌رو قدم می‌زنید؟ خب می‌خواهی از طرف تمجید کنی، یک طور دیگر اسمش را بیاور. در ضمن تا جایی که ما می‌دانیم کی‌روش خودش هم در پرتغال احساس تنهایی می‌کند. کافی است روابط بسیار گرم و دوستانه بازیکنان تیم ملی آن کشور با کارلوس را در جام‌جهانی 2018به یاد بیاوری تا بدانی در مورد چی حرف می‌زنیم! 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید