• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 22 تیر 1400
کد مطلب : 135705
+
-

مهدوی‌کیا، سرمربی امید و مشاور سایر رده‌ها


انتخاب مهدی مهدوی‌کیا به‌عنوان سرمربی تیم ملی امید، خبری بود که در یکی دوروز اخیر اهالی فوتبال را کاملا به‌خود مشغول کرد. فدراسیون فوتبال ابتدا به شکل رسمی از انتصاب مهدوی‌کیا خبر داد اما دقایقی بعد با اصلاح این خبر توضیح داد که فقط توافق با مهدوی‌کیا انجام شده و عقد قرارداد با این ملی‌پوش سابق نیاز به جلب رضایت باشگاه هامبورگ دارد. 
دیروز عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون در حاشیه جلسه‌ای که در کمیته ملی المپیک داشت، به خبرنگاران گفت قرار است مهدوی‌کیا نه‌تنها به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی امید بلکه به‌عنوان مشاور فدراسیون بر تمامی تیم‌های ملی در رده‌های پایه نظارت داشته باشد. رئیس فدراسیون تأکید کرد حتی برای تیم ملی بزرگسالان و در 10بازی مقدماتی برای صعود به جام‌جهانی نیز از مشاوره‌های این ستاره سابق تیم‌ملی استفاده خواهد شد. عزیزی‌خادم از پاسخ مثبت مهدوی‌کیا و همچنین موافقت هیأت‌رئیسه فدراسیون برای این کار خبر داد و گفت فقط موافقت باشگاه هامبورگ باقی مانده است.مهدی مهدوی‌کیا که شخصا در این خصوص هیچ اظهارنظری نکرده بود، دیروز بالاخره با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش به اخبار حضورش در تیم‌های ملی ایران واکنش نشان داد. او در این استوری بعد از سلام و درود و عرض ارادت به مردم و رسانه‌های ورزشی نوشت: «...مذاکرات مثبتی با فدراسیون فوتبال انجام شده است و در صورت موافقت باشگاه هامبورگ و نهایی‌شدن توافقات و جزئیات همکاری با فدراسیون فوتبال، در روزهای آینده پاسخگوی سؤالات شما عزیزان خواهم بود. با تشکر از صبر و بردباری دوستان.»
جالب اینجاست که هنوز مهدوی‌کیا حکم رسمی نگرفته، فدراسیون فوتبال داریوش مصطفوی را به‌عنوان مدیر تیم امید برگزیده است. مصطفوی سال‌ها به عنوان رئیس و دبیرکل در فدراسیون فوتبال مشغول به فعالیت بوده و انتخاب او به عنوان مدیر تیم ملی امید انتخاب عجیب و بحث‌برانگیزی است. ضمن اینکه مشخص نیست مهدوی‌کیا به همکاری با مصطفوی رضایت خواهد داد یا نه.

این خبر را به اشتراک بگذارید