17
یکشنبه 30 خرداد 1400
شماره 8248
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فوتبال

فوتبال
ویژه
تیم‌ملی والیبال به ایستگاه پایانی لیگ ملت‌ها رسیده است و از سه‌شنبه هفته جاری آخرین پیکارها را با 3 قدرت مطرح اروپا و آمریکای لاتین برگزار می‌کند.
پرسپولیس امروز در حالی در بازی سوپرجام به مصاف تراکتور می‌رود که غیبت وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا در این دیدار قطعی شده است.
دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب فدراسیون فوتبال هنوز نمی‌داند تصمیمش در مورد ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ چیست.
درخشش چند ساله علی علیپور با پیراهن پرسپولیس، باعث شد تا پای این بازیکن هم به لیگ پرتغال باز شود.
احسان حدادی به بازی‌های المپیک توکیو اعزام می‌شود با این هدف که رکورد جدیدی را در ورزش ایران ثبت کند و نخستین ورزشکاری باشد که چهارمین المپیک را تجربه می‌کند. دیروز غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی‌ورزشی اعلام کرد که حدادی با فیزیوتراپی می‌تواند به المپیک برود اما صحبت‌های هاشم صیامی، رئیس فدراسیون نشان می‌دهد که نباید از حدادی انتظار نتیجه داشت.
برادران گرایی این فرصت را دارند تا خاطرات برادران خادم و مدال‌های المپیکی‌شان را تکرار کنند. محمدعلی گرایی با 2مدال برنز جهان و برادر کوچک‌ترش محمدرضا که قهرمانی مسابقات امیدهای جهان را دارد، ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران در بازی‌های المپیک توکیو هستند و در وزن‌های 67 و 77کیلوگرم روی تشک می‌روند.

اولین جام 1400

امشب در سوپرجام ایران، پرسپولیس بدون 2 ملی‌پوش مصدومش به مصاف تراکتور می‌رود
سوپرجام سال99 فوتبال ایران بالاخره بعد از مدت‌ها تأخیر امشب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
شام آخر

شام آخر

دور سوم مرحله گروهی یورو از امشب با بازی‌های همزمان آغاز می‌شود تا تکلیف تیم‌های صعود‌کننده و نخستین تیم حذف شده مشخص شود
پرونده گروه اول یورو 2020امشب با برگزاری 2‌بازی همزمان بسته می‌شود. در پایان بازی‌های امشب 2‌تیم راهی مرحله بعد خواهند شد، یک‌تیم به جدول تیم‌های سوم می‌رود و برای مشخص‌شدن تکلیف صعودش تا پایان دور سوم منتظر می‌ماند و یک‌تیم هم لقب نخستین تیم حذف شده جام را به‌خود اختصاص می‌دهد.
متخصص بازی بدون گل
متخصص بازی بدون گل
انگلیس با آن همه ستاره نتوانست در بازی حیثیتی با اسکاتلند حرفی برای گفتن داشته باشد.
احمد نوراللهی هافبک کم‌حرف و کم‌حاشیه پرسپولیس در جریان بازی‌های تیم‌ملی در بحرین یکی از مهره‌های کلیدی تیم اسکوچیچ محسوب می‌شد.

تغییر شخصیت به جای تغییر ملیت

درج پرچم قطر در بخش بیوگرافی صفحه اینستاگرام رامین رضاییان حاشیه‌ساز شد و این شایعه را در ابعادی وسیع به وجود آورد که مدافع راست پیشین پرسپولیس و تیم ملی، درصدد تغییر ملیت خود است.

آماربازی

5روز بعد از پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی در مرحله دوم، بررسی فنی و آنالیز بازی‌های تیم‌ملی ایران همچنان ادامه دارد.

نکته بازی/ کار، بهترین وکیل آدم است

هیچ‌چیز مثل کار و عملکرد موفقیت‌آمیز نمی‌تواند از آدم‌ها دفاع کند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
یورو 2020
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8248