• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 24 آبان 1399
کد مطلب : 115633
+
-

نکته بازی/ کدام لیست با 7 میلیون؟

مدیران پرسپولیس از یک طرف اعلام می‌کنند فقط 7 میلیون تومان در حساب باشگاه است و از طرف دیگر مدعی هستند از یحیی گل‌محمدی برای جذب بازیکن جدید لیست گرفته‌اند.  خیلی هم خوب؛ فقط الان سؤال‌مان این است که با همان 7 میلیون تومان می‌خواهید بازیکن بخرید؟ خب البته پول کمی هم نیست. با این مبلغ، هم می‌شود رضایتنامه قوچان‌نژاد را از باشگاه هلندی گرفت، هم برایش بلیت سفر به تهران را رزرو کرد و هم کل دستمزدش را یکجا پرداخت کرد! طبیعتا بازیکن جدید پیش‌قسط می‌خواهد و باشگاه هم این پول را تهیه می‌کند. در این شرایط آیا افشای موجودی حساب بانکی، چیزی جز مظلوم‌نمایی مدیران جدید است؟

فضای نقد را نبندید
محمدحسین میثاقی هر آدمی باشد و هر نقد و تحلیلی در موردش داشته باشیم، چیز خاصی در مورد مهدی شیری نگفته که بعضی‌ها این الم‌شنگه را راه انداخته‌اند. مجری تلویزیون حق دارد ابهامات لیست تیم ملی را مطرح کند و این وسط یک شوخی مختصر هم انجام بدهد. چرا برخی اصرار دارند همه‌‌چیز را تبدیل به خط قرمز کنند؟ در این کشور از هر کسی سؤال می‌کنی عاشق نقد و نقادی است، اما خودش در عمل حاضر نیست حتی با بازیکن تیم مورد علاقه‌اش یک شوخی جزئی صورت بگیرد. همه ما آزادی انتقاد را فقط تا جایی قبول داریم که علیه دیگران باشد و دل‌مان را خنک کند، در غیراین صورت چه معنی دارد برای شوخی با یک بازیکن نه‌چندان فوق‌العاده که در تیم خودش هم گاهی رزرو است، این قیامت به پا شود؟

چطوری حساب کردید؟
 پرسپولیسی‌ها زاهدی را از بازی‌های جسته و گریخته‌ای که در دوران حمید درخشان انجام داد می‌شناسند و البته بعدش هم مسئله دوپینگ پیش آمد. به هر حال این بازیکن الان در المپیک دونتسک اوکراین توپ می‌زند و باشگاهش برای حضور او در پرسپولیس،500هزار دلارطلب کرده ‌است. حالا یا آنها زاهدی را درست و حسابی نمی‌شناسند یا قیمت دلار در اوکراین خیلی پایین است! در غیراین صورت واقعا معنی ندارد فقط رضایتنامه بازیکنی که ما در پرسپولیس و ماشین‌سازی دیده بودیم، 500هزار دلار بیارزد. به هر حال این خارجی‌های لاکردار خوب از آب کره می‌گیرند. کافی است سیاست آنها در مورد زاهدی را مقایسه کنید با جدایی رایگان امثال مهدی ترابی و علی علیپور از پرسپولیس.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید