22
سه شنبه 31 خرداد 1401
شماره 8525
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
یکی از اساسی‌ترین ملزومات پیشرفت نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان، اعتماد به نفس مردم و نخبگان است.
جشنواره فرهنگی هنری شهید چمران در حوزه شعر، داستان‌نویسی و صنایع فرهنگی اجرایی و اختتامیه جشنواره در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.
اگر به تماشای مجموعه‌های چند قسمتی علاقه دارید می‌توانید با مراجعه به سایت عماریار، سریال‌های مورد علاقه خود را انتخاب و تماشا کنید.
گزارش
بعد از چهارراه سیروس، گذر سرپولک را به سمت امامزاده سیداسماعیلع که پایین می‌رویم سر کوچه حشمتی، تابلویی مزین به حاشیه تذهیب ما را به خانه موزه شهید مصطفی چمران هدایت می‌کند.

دانشمندی که عارف بود و مجاهد

پای خاطرات «مهدی چمران» برادر کوچک‌تر شهید دکتر «مصطفی چمران» به مناسبت سالگرد شهادتش
گزارش
شهید چمران نیاز به معرفی ندارد؛ از سرداران عارف، عاشق و بزرگی است که نه‌تنها در دوران دفاع‌مقدس بلکه در کردستان و لبنان به مبارزه خود در راه آرمان‌هایش ادامه داد. آرمان او آزادگی انسان‌ها بود. او تشنه شهادت در راه حق بود و در نهایت با بزرگ‌منشی‌ای که در راه آزادگی انجام داد به آرزوی خود رسید.
بچه‌ها و کبوترها

بچه‌ها و کبوترها

روایت سال‌های دفاع‌مقدس برای کودکان نیاز به قلمی کودکانه و قابل فهم و متناسب با سن آنها دارد. سیروس طاهباز، در کتاب «بچه‌ها و کبوترها» به قلمی داستانی و مناسب برای کودکان، جنگ شهرها در دوران دفاع‌مقدس را روایت کرده است.
حج من جبهه است
حج من جبهه است
شهید حجت‌الاسلام عبدالله میثمی، مسئول دفتر نمایندگی امام خمینی ره در قرارگاه خاتم‌الانبیا ص از روحانیونی بود که با شروع جنگ تحمیلی حضور در جبهه و در کنار سایر رزمندگان بودن را در اولویت برنامه‌های خود قرار داد.
PDF ایثار و مقاومت
کوتاه ایثار و مقاومت
شهید عبدالرحمن احدی از بسیجیان سلحشور شهرستان گرمی بود که 40سال پیکر مطهرش مفقودالاثر بود و چندی پیش خبر شناسایی پیکرش به خانواده‌اش داده شد.
فیلم «بازی بزرگان» کاری است از کارگردان خوش آوازه کشورمان زنده‌یاد کامبوزیا پرتوی که سال 1369روی پرده سینما رفت.