• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 31 خرداد 1401
کد مطلب : 163874
+
-

تولد طلوع

معرفی سریال
تولد طلوع

اگر به تماشای مجموعه‌های چند قسمتی علاقه دارید می‌توانید با مراجعه به سایت عماریار، سریال‌های مورد علاقه خود را انتخاب و تماشا کنید.
سریال «تولد طلوع» که 4قسمت آن در سایت عماریار، قابل تماشاست، ویژگی‌های مبارزاتی مردم فلسطین در مواجهه با نیروهای اشغالگر صهیونیست را به تصویرکشیده است. وقایع این سریال نشان‌دهنده ماهیت خانواده فلسطینی است که به هر طریق به سرزمین خود پایبند است، به‌طوری که به‌صورت مستمر و در دوره‌های مختلف به مبارزه با متجاوز در سرزمین خود می‌پردازند. در این سریال ویژگی‌های درگیری‌هایی را که بین مبارزان فلسطینی با ساده‌ترین امکانات در مقابل زرادخانه نظامی اسرائیل رخ می‌دهد به تصویر کشیده شده است.
گفتنی است عماریار، سامانه تخصصی انتشار و اکران آثار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که با تکیه ‌بر تجربه جشنواره مردمی فیلم عمار فعالیت خود را آغاز کرده‌است. این سامانه با شعار «با خانواده فیلم ببینیم» می‌کوشد محتوای سالم فیلم‌های مستند، سینمایی، پویانمایی، فیلم‌های کوتاه و نماهنگ از تولیدات داخل و خارج کشور را در ژانرهای مختلف کودک و نوجوان، خانوادگی، علمی‌-تخیلی، سیاسی و... را با موضوعات متنوع اقتصادی، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی، سیاسی، انقلاب اسلامی و... در اختیار مخاطبان قرار دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید