06
سه شنبه 31 خرداد 1401
شماره 8525
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از شهر عصبانی تا عصبانیت شهری

یادداشت
«به‌شدت کلافه بودم، آنقدر عصبانی شدم که دیگر کنترلی به مغز و رفتارم نداشتم. نمی‌دانم چه شد که پیاده شدم و برای آنکه عصبانیتم را خالی کنم، چرخ‌های آمبولانس را پنچر کردم.»
ویژه
مامور وظیفه‌شناس پلیس هنگام تعقیب و گریز با سارقان کابل‌های برق به‌دلیل برق‌گرفتگی به شهادت رسید.
پیگیری
فردی که در جریان جنایتی خونین در یکی از صحن‌های حرم مطهر رضوی به 3روحانی حمله کرده و موجب شهادت 2نفر از آنها شده بود، 77روز پس از ارتکاب این جنایت در مشهد به دار مجازات آویخته شد.

اشک پشیمانی نامادری پس از جنایت هولناک

دادسرا
زن 24ساله که به‌ گفته خودش نتوانسته خشمش را کنترل کند، در حادثه‌ای هولناک، جان فرزند 6ساله همسرش را گرفت. او پس از قتل پشیمان شد و با پلیس و اورژانس تماس گرفت، اما دیگر دیر شده بود.
جنایت هولناک پدر سنگدل

جنایت هولناک پدر سنگدل

«اگر من نتوانم بچه‌ها را داشته باشم، تو هم نمی‌توانی». پدر بی‌رحم پس از قتل 3فرزند خردسالش این نامه را کنار اجساد آنها گذاشت و از خانه فرار کرد.
در جست‌و‌جوی عاملان قتل مسلحانه مرد تاجر
پلیس پایتخت در جست‌و‌جوی 2مرد نقابدار است که با شلیک گلوله جان مرد تاجری را گرفتند و متواری شدند. به ‌گزارش همشهری، ساعت21 شامگاه یکشنبه بیست‌ونهم خردادماه اهالی خیابانی در حوالی پاسداران صدای شلیک گلوله‌ای را شنیدند و وحشت‌زده از خانه‌هایشان خارج شدند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
خیابان‌ها و کوچه‌های شهرک محمدیه در رباط‌کریم پر از دست‌انداز است و شهرداری هم هیچ مسئولیتی در قبال بهسازی و ترمیم آنها نمی‌پذیرد
قدردانی از پرسنل کلینیک شهرداری منطقه 5