20
شنبه 22 آذر 1399
شماره 8108
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جبروتِ کثیرالعیان

روایت
آقای م-ص-کثیرالعیان یا ص-م-کثیرالعیان. تفاوت چندانی ندارد. نام کامل یا ناقصش در این روایت بسیارکوتاه کمکی به پیشبرد داستان نمی‌کند.
ویژه
دیروز یازدهم دسامبر 21آذر روز جهانی کوهستان بود. از 18سال پیش که چنین روزی معرفی شد، کوهنوردان و کنشگران محیط‌زیست ایران هم برنامه‌هایی را به این مناسبت اجرا کرده‌اند
پیش‌فروش بلیت‌های هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر «مقاومت» آغاز ‌شد و  علاقه‌مندان برای تهیه بلیت نمایش‌های جشنواره می‌توانند به سایت تیوال به نشانی اینترنتی www.tiwall.com مراجعه کنند.
کتاب «راستی چرا؟» نوشته جِی اینگرام با ترجمه رضا اسکندری‌آذر از سوی نشر خزه منتشر شد.
طرح روز
دختری 7ساله که رشته ورزشی‌اش ژیمناستیک است به‌عنوان قوی‌ترین دختر زیر 11سال جهان انتخاب شد.
دادگاهی در زامبیا شکایت دختری که مدعی بود نامزدش 8سال ازدواج‌شان را به تأخیر انداخته بررسی کرد و پسر فراری از ازدواج را محکوم کرد.

عکس روز

عکس روز
تندیس چوبی دووجهی

تندیس چوبی دووجهی

موزه‌ای در هند تنها تندیس دووجهی دنیا را در خود جای داده است.
حمله زنبور‌ها به دومین فرودگاه
حمله زنبور‌ها به دومین فرودگاه
زنبور‌ها که چند روز پیش فرودگاهی در هند را هدف حمله خود قرار داده بودند این بار به فرودگاه بریزبن استرالیا حمله کردند و چند پرواز هم به‌دنبال این مشکل لغو شد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
کیم کی-دوک، کارگردان سرشناس کره‌جنوبی که با فیلم‌های هنری و متفاوت خود در جشنواره‌های برلین، ونیز و کن درخشیده بود، بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت.
محمد درویش، پژوهشگر و فعال محیط‌زیست در صفحه توییترش با انتشار این عکس نوشته است: «یکی از جذاب‌ترین و استانداردترین مسیرهای پیاده‌راه در تهران، بی‌شک در ضلع شمالی بزرگراه همت، حدفاصل شیخ‌فضل‌الله تا یادگار امام ساخته شده است.