• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 22 آذر 1399
کد مطلب : 118515
+
-

رویدادهای فرهنگی و هنری/آغاز پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره تئاتر مقاومت

پیش‌فروش بلیت‌های هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر «مقاومت» آغاز ‌شد و  علاقه‌مندان برای تهیه بلیت نمایش‌های جشنواره می‌توانند به سایت تیوال به نشانی اینترنتی www.tiwall.com مراجعه کنند. به‌گزارش همشهری، در این دوره از جشنواره و درپی پخش آنلاین آثار نمایشی به‌صورت فیلم تئاتر و با هدف ارتباط دوسویه و مؤثر با مخاطبان گسترده‌ فضای مجازی، در اختتامیه‌ جشنواره تئاتر «مقاومت» جایزه‌ انتخاب مردمی به آثار منتخب مخاطبان تعلق خواهد گرفت. هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر «مقاومت» از ۲۵آذر تا ۲دی‌ماه به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.


نشست‌هایی به مناسبت عرش مولانا
سلسله نشست‌های بزرگداشت مولانا با حضور مولاناشناسان ایرانی و غیرایرانی برگزار می‌شود. به‌گزارش همشهری، شب عرش در طریقت مولویه به شب درگذشت مولانا جلال‌الدین محمد بلخی گفته می‌شود؛ به همین مناسبت و برای بزرگداشت مولانا، مؤسسه سروش مولانا سلسله نشست‌هایی با حضور پژوهشگران و مولاناشناسان ایرانی، افغانستانی و ترکیه‌ای برگزار می‌کند. این نشست‌ها تا ٢٧ آذرماه، هر شب ساعت ۲۱ از اینستاگرام مؤسسه سروش مولانا به‌صورت زنده پخش خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این نشست‌ها به اینستاگرام مؤسسه سروش مولانا به آدرس sorooshemowlana@ مراجعه کنند.


فراخوان جشنواره داستان نویسی شهدای قم
رئیس کمیته فرهنگ و هنر کنگره ملی شهدای قم از انتشار فراخوان جشنواره داستان نویسی ویژه شهدای استان قم خبر داد. شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ١۵ دی ماه سال‌جاری است و داستان نویسان می توانند داستان های کوتاه خود را در قالب داستانک و داستان کوتاه از طریق شبکه‌های اجتماعی ایتا و تلگرام به مدیر کانال کمیته فرهنگ و هنر کنگره به نشانی kongereshohadaqom@ یا ایمیل Kongereshohadaqom@chmail.ir ارسال کنند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید