17
یکشنبه 15 فروردین 1400
شماره 8186
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ورزش کویت در دست مربیان ایرانی

پس از تیم ملی فوتسال زنان، کویتی‌ها برای مربیگری تیم ملی والیبال‌شان هم سراغ یک مربی ایرانی آمده‌اند: پیمان اکبری
آیا پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی کویت می‌شود؟ یکی از دوستان نزدیک اکبری خبر می‌دهد که او با پشنهاد مالی خوبی روبه‌رو شده اما هنوز برای رفتن تصمیم نگرفته است. اکبری بازیکن دهه‌ قبل تیم ملی ایران سابقه مربیگری تیم ملی امید و دستیاری ایگور کولاکوویچ در تیم ملی را دارد.
ویژه
رئیس فدراسیون والیبال پیش از نوروز وعده داد که برای ترمیم و تکمیل ارکان فدراسیون اقدام می‌کند و حالا ما در مقدمه سال نو می‌نویسیم آقای داورزنی الوعده وفا.
برنامه بازی‌ها
در بارسلونا همه از لاپورتا انتظار دارند که در دوره جدید ریاست‌اش بر باشگاه بتواند تیم را کهکشانی کند اما هنوز پولی در بساط نیست.
جلال‌الدین علی‌محمدی پس از یک‌فصل حضور در پیکان امسال به سپاهان برگشته و در 18‌بازی گذشته این تیم، در 14‌بازی به میدان رفته است.
پنجره نقل‌وانتقالاتی فولاد خوزستان در زمستان، به‌خاطر جذب غیرقانونی محمد بلبلی بسته ماند و این تیم نتوانست بازیکن جدید بگیرد.
جی‌دن کاکس گربه سیاه علیرضا کریمی و مدعی اصلی پوشیدن دوبنده تیم ملی آمریکا در وزن 97کیلوگرم به‌دلیل دیر رسیدن به مراسم وزن‌کشی، شانس حضور در المپیک توکیو را از دست داد!

21 شوت برای یک گل

پرسپولیس با 21شوت مقابل پدیده رکورد این فصل خودش را شکست مهدی رحمتی هم با متوقف کردن یحیی تیم‌های سابقش سپاهان و استقلال را خوشحال کرد
پرسپولیس که بازی رفت را با 3گل از پدیده برده بود، دیروز در حالی به این تیم امتیاز داد که بیشتر از بازی رفت فرصت گلزنی داشت.
خرداد علیه رکورد دایی

خرداد علیه رکورد دایی

تیم ملی پرتغال در 19روز 5بازی برگزار می‌کند
کریستیانو رونالدو با گلزنی برابر لوکزامبورگ، تعداد گل‌های ملی‌اش را به عدد 103رساند و در فاصله 6گل تا برابری با رکورد علی دایی قرار گرفت.
تکرار معجزه بعد از 16سال؟
تکرار معجزه بعد از 16سال؟
4شباهت تیم ملی امروز با تیمی که به جام‌جهانی 2006رفت
یکی از فکت‌های غلط و رایج در فوتبال ایران این است:«تیم ملی برانکو در سال 2006راحت به جام‌جهانی رسید.»
دیشب رئال‌مادرید با ترکیبی نصفه و نیمه و با مصدومان زیاد به مصاف ایبار رفت. این ساده‌ترین حریف رئال در 10، 12 روز سرنوشت‌ساز آینده این تیم بود که می‌تواند تکلیف رئال را در 2جام لالیگا و لیگ قهرمانان روشن کند.

العین، ساده‌تر از پیکان!

تیم فولاد اگرچه امسال عملکرد درخشانی در لیگ برتر نداشته و فعلا در رتبه‌ای پایین‌تر از فصل گذشته‌اش قرار دارد؛ اما در این تیم یک خصوصیت ویژه دیده می‌شود که هواداران را به نتیجه‌گیری مقابل العین امارات امیدوار می‌کند.

استاندارد دوگانه AFC

گزارش
استدلال باشگاه فولاد خوزستان برای تغییر میزبان بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات منطقی به‌نظر می‌رسد.

آماربازی

سپاهان در آستانه رسیدن به رکورد 6برد متوالی پرسپولیس در لیگ جاری است.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
کنفدراسیون فوتبال آسیا اوج تعامل را با فوتبال ایران در پیش گرفته است.
خیلی‌ها نسل فعلی تیم ملی انگلیس را نسلی طلایی می‌دانند و این دردسر بزرگی برای گرت ساوث‌گیت است که بازیکنانش را برای یوروی تابستان انتخاب کند.
امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن: هر‌وقت به زمین مسابقه می‌روم، همیشه به‌خودم می‌گویم بهترینم و این در حالی است که در مسابقاتی به میدان رفته‌ام که کریستیانو و مسی هم در آن حاضر بوده‌اند.