• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 15 فروردین 1400
کد مطلب : 127170
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/PN8y6
+
-

علی‌محمدی: موفقیت نویدکیا شانسی نیست

هافبک سپاهان، پرسپولیس و استقلال را رقیب اصلی این تیم در مسیر قهرمانی می‌داند

علی‌محمدی: موفقیت نویدکیا شانسی نیست


 امیرحسین اعظمی ـ خبر‌نگار

جلال‌الدین علی‌محمدی پس از یک‌فصل حضور در پیکان امسال به سپاهان برگشته و در 18‌بازی گذشته این تیم، در 14‌بازی به میدان رفته است. او روی هم رفته امسال 852‌دقیقه در لیگ برای سپاهان بازی کرده و توانسته یک‌گل برای هم‌تیمی‌هایش بسازد. در آستانه بازی این هفته سپاهان مقابل سایپا گفت‌و‌گویی کوتاه با این بازیکن 30‌ساله داشته‌ایم.

  برخی معتقدند صدرنشینی ممکن است به هر تیمی استرس بدهد، نظر تو چیست؟
طبیعتا هر تیمی ممکن است با رسیدن به صدر جدول با استرس مواجه شود ولی باید این را هم درنظر گرفت که سپاهان در فوتبال ایران یک تیم معمولی و بی‌تجربه نیست. بازیکنان ما همه به اندازه کافی تجربه دارند، در ضمن فاکتور مثبت صدرنشینی این است که اعتماد به نفس تیم را هم بالاتر می‌برد. البته صدرنشینی در لیگ برتر کار ما را سخت‌تر خواهد کرد چون نگاه‌ها به تیم صدرنشین متفاوت است و همه تیم‌ها هم با چند برابر انگیزه برابر سپاهان بازی خواهند کرد.

 اصلی‌ترین رقیب سپاهان برای قهرمانی کدام تیم است؟
پرسپولیس و استقلال را رقیبان اصلی سپاهان می‌دانم، هرچند که تیم‌های دیگر هم برای ما قابل احترام هستند و باید با همه آنها رقابت کنیم و برای قهرمان شدن امتیاز بگیریم. با این حال باید بگویم که پرسپولیس و استقلال تیم‌های باکیفیتی هستند و خودتان می‌بینید که فاصله 3 تیم بالای جدول خیلی به هم نزدیک است.

  عملکرد خودت را در این فصل چطور ارزیابی می‌کنی؟
من در هفته دوم به سپاهان اضافه شدم و از اول در کنار تیم نبودم ولی با توجه به اینکه قبلا هم اینجا بازی کردم، خیلی زود با تیم هماهنگ شدم. در بعضی از بازی‌ها نیز به میدان نرفتم و در تیم بزرگی مثل سپاهان همه بازیکنان باکیفیت هستند که این موضوع رقابت را سخت می‌کند. در برخی از بازی‌ها هم به‌عنوان هافبک دفاعی بازی کردم که پست تخصصی من نیست ولی کادر فنی هر جا صلاح بداند بازی می‌کنم. من از بازی کردن در سپاهان لذت می‌برم و اینجا همه‌‌چیز خوب است. سپاهان به‌معنای واقعی یک باشگاه حرفه‌ای است.

 مثل اینکه تا حالا قهرمانی در لیگ برتر را تجربه نکردی، درست است؟
بله، به همین دلیل خیلی دوست دارم در این فصل قهرمانی با سپاهان را در لیگ برتر تجربه کنم. این اتفاق قطعا برای همه ما شیرین خواهد بود و هدف همه ما این است که تلاش کنیم تا سپاهان به قهرمانی
 برسد.

  محرم نویدکیا در نخستین سال مربیگری‌اش تا اینجا نتایج خوبی گرفته، کار کردن با او چطور است؟
من با آقا محرم در همین تیم همبازی بودم و تفکرات او را می‌شناسم. وقتی نویدکیا کارش را با سپاهان شروع کرد شاید برخی درخصوص عملکرد او تردید داشتند ولی نویدکیا در مربیگری هم باهوش و کاربلد است. نتایج خوب ما مقطعی نبوده و نمی‌توان گفت که این نتایج و عملکرد آقا محرم شانسی است. نویدکیا تیم خوبی را برای این فصل تشکیل داد و خوشبختانه تا الان نتایج خوبی گرفتیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و در پایان قهرمان لیگ برتر شویم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید