• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
دو شنبه 10 خرداد 1400
کد مطلب : 131997
+
-

صدای همشهری

    به داد مستأجران برسید
چیزی تا فصل نقل و انتقال مستاجران نمانده است. با توجه به شیوع کرونا اغلب کسب و کارها کساد شده است و حالا یکی از دغدغه‌های مستاجران جابه‌جایی است. گرانی قیمت‌ها هر سال وجود دارد،‌ اما امسال شرایط خیلی سخت شده است. از سوی دیگر حضور مستاجران در بنگاه‌های معاملات ملکی هم به رفت و آمد و شیوع کرونا دامن می‌زند. ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده بود که مصوبه قبلی درباره افزایش کرایه‌ها یا تمدید قراردادها امسال هم فعلا ادامه خواهد داشت، اما کاش بر اجرای این مصوبه نظارت بیشتری صورت بگیرد یا مصوبه جدیدی در نظر گرفته شود تا کمی خیال مستاجران آسوده باشد. 
یک شهروند از یزد 

  کمبود آرد در روستاهای نهبندان 
متاسفانه در روزهای اخیر بسیاری از روستاهای شهرستان نهبندان در استان خراسان‌ جنوبی با کمبود سهمیه آرد مواجه هستند. من نانوا هستم و سهمیه کمی دریافت می‌کنم و برای پخت نان به میزان مورد نیاز مردم مشکل داریم. 
یک نانوا از خراسان جنوبی 

   چرای گوسفندان در محدوده شهری 
در روزهای گذشته برخی از مناطق شهر اراک شاهد اتفاق عجیبی بودند؛ چرای گوسفندان در محدوده شهر. مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند. 
اسدی از مرکزی 

  کاهش فشار آب در شهر نور 
بیش از 10 روز است آب لوله‌کشی شهر نور در مازندران در ساعت‌های اول صبح وصل است و سپس فشار آب به شدت کاهش می‌یابد به طوری که قطره‌چکانی می‌آید و گاهی به طور کامل قطع می‌شود. برای پیگیری این مشکل با اداره آب و فاضلاب نور تماس گرفتیم. گفتند پمپ‌های اداره آب به علت قطعی برق خاموش و فشار آب کم می‌شود و باید خودتان برای منزل پمپ بخرید.
قطعی برق شهر به طور روزانه حدود 2 ساعت اتفاق می‌افتد در حالی که قطعی آب بیش از 15 ساعت در هر روز طول می‌کشد و این با صحبت‌های اداره آب در تناقض است. خرید پمپ برای منزل ویلایی هزینه بسیار بالایی دارد که از پرداخت آن عاجزیم. اداره آب نور می‌تواند پمپ بنزینی یا گازوئیلی بخرد یا برای تامین برق در زمان قطعی از دیزل ژنراتور استفاده کند و یا اینکه اداره برق شهر نور برق را برای اداره آب فراهم کند.
جمعی از ساکنان شهر نور از مازندران 

  ساحل بندرگز خرابه شده است
ساحل بندرگز در گلستان ۱۰ سال به دلیل مشکل مالکیت و اداری تبدیل به خرابه شده است این ساحل مقدار زیادی عقب‌نشینی داشته که خطر خشکی و تبدیل شدن به تالاب را دارد.
یک شهروند از گلستان 

   حل مشکل فاضلاب تالش 
چند هفته‌ای است فاضلاب مسکن مهر طولارود تالش در داخل شهرک و محل بازی بچه‌ها و تمام خیابان اصلی خالی شده و خودروها و افراد از داخل فاضلاب عبور می‌کنند و در این چند هفته از نماینده مجلس، راه و شهرسازی، شهرداری و فرمانداری تالش برای حل مشکل کمک خواستیم اما هر کدام مشکل را به دیگری واگذار می‌کند و پاسخگو نیستند. 
صنم جابری از گیلان
 

این خبر را به اشتراک بگذارید