• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 24 فروردین 1399
کد مطلب : 97948
+
-

منهای فوتبال

  ضرر مالی هنگفت اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری
اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری با شیوع گسترده ویروس کرونا ضرر مالی قابل توجهی را تجربه کرده است و بر این اساس کمیته مدیریت این نهاد تصمیم به برگزاری نشست فوق‌العاده به‌منظور ارائه راهکار برای مقابله با این ضرر گرفته است. یکی از اقدامات مدنظر این نهاد بین‌المللی، کاهش دستمزدهای مدیران ارشد است و در گام دوم تعدیل نیرو در دستور کار قرارگرفته است. اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری همچنین تصمیم دارد تا برنامه‌های بین‌المللی و پروژه‌های در دست اقدام و همچنین بخشی از رویدادهای خود که برای سال 2020نهایی شده بودند را مورد بازنگری قرار دهد. با شرایط موجود به‌نظر می‌رسد حداقل تا فرارسیدن 3‌ماه پایانی سال‌جاری میلادی امکان برگزاری هیچ رویداد بین‌المللی وجود ندارد و برگزاری مسابقات از آن تاریخ به بعد هم از حالا قابل پیش‌بینی نیست.

  تمدیدحضور تکواندوکاران ایرانی در چین‌تایپه
امید عمیدی و آرین محمدی، 2 تکواندوکار کشورمان که به دعوت امید غلامزاده، مربی ایرانی چین‌تایپه بهمن‌ماه راهی این کشور شده بودند، با تعویق مسابقات انتخابی المپیک به تمرینات خود در کمپ تیم‌های ملی این کشور ادامه خواهند داد.این دو تکواندوکار به همراه ملی‌پوشان چین تایپه که آماده حضور در مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا می‌شوند، تمرینات خود را دنبال می‌کنند و با درخواست غلامزاده و موافقت فدراسیون تکواندو این کشور، به تمرینات خود تا خردادماه ادامه خواهند داد.براساس تقویم منتشر شده روی سایت فدراسیون جهانی تکواندو رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا طی روزهای ۱۵ تا ۱۷ خردادماه به میزبانی اردن در شهر امان برگزار خواهد شد.

  پرداخت مرحله چهارم معوقات ۱۰ ساله داوران کشتی 
محمد ابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون کشتی گفت: «با توجه به معوقات حق‌الزحمه داوران در حدود 10سال گذشته و عزم جدی فدراسیون فعلی برای احقاق حقوق این قشر زحمتکش، بی‌ادعا و تأثیرگذار در ورزش اول کشور از مدتی پیش با پیگیری کمیسیون داوران و تبادل نظر و مشورت با افراد ذی‌نفع تصمیم گرفته شد با شرایط موجود نسبت به پرداخت بدهی‌ها در چند مرحله اقدام شود.در ادامه این پرداخت‌ها روز گذشته مرحله چهارم معوقات داوری به‌حساب داوران واریز شد و همچنین مقرر است قسط بعدی نیز در اواسط این هفته به‌حساب آنان واریز شود.» این معوقات در حالی پرداخت می‌شود که از سال‌ها پیش فدراسیون رسول خادم برای پرداخت آن اقدامی نکرده و حالا که دارد پرداخت می‌شود برخی از داوران در قید حیات نیستند.

   قهرمان المپیک از کرونا جان سالم بدر برد
اسماعیل بوررو، دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک ریو بعد از دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا الان در وضعیت بهتری قرار دارد. اسماعیل بوررو 17مارس پس از پایان مسابقات پان امریکن از کانادا به کوبا بازگشت و چند روز بعد علائم ویروس کرونا در آن نمایان شد.تست کرونا سایر کاروان 26نفره کوبا ازجمله مربیان، پزشکان، داوران و ورزشکاران منفی بوده است.

  ملی‌پوش پارالمپیکی مشکوک به کرونا
علی محمدیاری، ورزشکار پارا دوومیدانی ایران به‌دلیل داشتن علائم بیماری کووید- 19، با پیگیری‌های اسبقیان، ریاست فدراسیون و خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی روز گذشته برای انجام تست کرونا راهی بیمارستان شد. پیش از این نیز روح‌اله رستمی که به این بیماری مبتلا شده بود تحت درمان قرار گرفته و شرایط عمومی وی رو به بهبود است.

این خبر را به اشتراک بگذارید