• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 15 اسفند 1396
کد مطلب : 8718
+
-

کمین سارق کودک‌ربا مقابل تالار عروسی

انتظامی
کمین سارق کودک‌ربا مقابل تالار عروسی

سارق موتورسوار مقابل تالارهای عروسی پرسه می‌زد و با ربودن دختران خردسال، طلاهایشان را سرقت می‌کرد.

به گزارش همشهری، چند شب قبل مهمانانی که برای شرکت در مراسم عروسی به تالاری در شرق تهران رفته بودند، پس از پایان مراسم یکی پس از دیگری از تالار بیرون آمدند. در این میان موتورسواری، در فرصتی مناسب دختر خردسال یکی از مهمانان را ربود و به‌زور او را سوار موتورش کرد. صدای فریاد و گریه‌های دختر کوچولو بلند شد. مردم که متوجه ماجرا شده بودند به تعقیب موتورسوار پرداختند. جوان کودک‌ربا درحالی‌که طعمه‌اش را به‌زور روی موتور نشانده بود، شروع به حرکت کرد. او وقتی دید مردم در تعقیبش هستند، کنار خیابانی توقف کرد و با سرقت طلاهای دختربچه او را رها کرد و گریخت. اما این پایان ماجرا نبود؛ چراکه مردم همچنان در تعقیب وی بودند تا او را گیر بیندازند. در همین موقع جوان موتورسوار با خودرویی تصادف کرد و روی زمین افتاد و مردم مانع فرارش شدند. طولی نکشید که مأموران در محل حاضر شدند. دختر خردسال هنوز گریه می‌کرد و از وحشت دست و پایش می‌لرزید. پدر او به مأموران گفت: وقتی مراسم عروسی تمام شد از تالار خارج شدیم.

دخترم نسرین که بازیگوش است، زودتر از من و مادرش از تالار خارج شد و همان موقع صدای فریاد و جیغ او را شنیدیم. کمی آن‌طرف‌تر مرد موتورسواری دخترم را به‌زور سوار موتورش کرده بود که با کمک مردم به تعقیب او پرداختیم. در نهایت چراغ قرمز شد و سارق با خودرویی تصادف کرده و تعادلش را از دست داد. همان لحظه با کمک رهگذران دستگیرش کردیم. او تمام طلاهای دخترم را سرقت کرده بود که مجبور شد تحویلم بدهد.

متهم پس از دستگیری برای تحقیق به دادسرای ویژه سرقت منتقل شد و در بازجویی‌ها به ربودن چندین دختربچه و سرقت طلاهای آنها اعتراف کرد.

وی گفت: مدتی است در حوالی تالارهای عروسی با موتور‌سیکلتم پرسه می‌زنم و دختران خردسال را شناسایی می‌کنم. معمولا والدین این دختربچه‌ها برای رفتن به مراسم عروسی، ‌طلا‌های زیادی به‌دست و گردن دخترانشان آویزان می‌کنند. برای همین بهترین موقع بود برای سرقت. وی ادامه داد: در فرصتی مناسب، این بچه‌ها را به بهانه‌های مختلف یا با زور، سوار بر موتور خود می‌کردم. سپس در منطقه‌ای خلوت، ‌طلاهایشان را سرقت کرده و آنها را همانجا رها می‌کردم. ‎

متهم پس از اعتراف به کودک‌ربایی وسرقت‌های طلایی، با دستور قاضی برای ادامه تحقیقات و شناسایی شاکیان احتمالی دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید