• سه شنبه 19 تیر 1403
  • الثُّلاثَاء 2 محرم 1446
  • 2024 Jul 09
شنبه 16 تیر 1403
کد مطلب : 229185
+
-

جوان مست، عروسی را عزا کرد

داخلی
جوان مست، عروسی را عزا کرد

جوانی که در حالت غیرطبیعی در جشن عروسی شرکت کرده بود، وقتی با یکی از مهمانان درگیر شد، اسلحه کشید و یک نفر را به قتل رساند و 2 نفر دیگر را مجروح کرد.
به‌گزارش همشهری، این حادثه تلخ پنجشنبه شب در شهرستان بمپور ایرانشهر، واقع در استان سیستان‌و‌بلوچستان اتفاق افتاد. آن شب عروسی بزرگی در بمپور برگزار شده بود و افراد زیادی به‌عنوان مهمان حضور داشتند. یکی از مهمانان اما جوانی بود که با حالت غیرعادی در عروسی حاضر شده بود. او کمی بعد با یکی از مهمانان که از طایفه دیگری بود، درگیر شد و چند نفر دیگر تلاش کردند تا با پادرمیانی درگیری را خاتمه دهند؛ اما جوان مست ناگهان اسلحه کشید و شروع به تیراندازی کرد. با اینکه او یک نفر را هدف گرفته و به قتل رسانده بود اما همچنان تیراندازی می‌کرد. چند نفر از دوستان و نزدیکانش تلاش کردند تا اسلحه را از دستش بگیرند و او چند گلوله دیگر نیز شلیک کرد که 2گلوله به اعضای طایفه خودش اصابت و آنها را مجروح کرد و سرانجام اسلحه از دست او خارج شد. پس از این حادثه مجروحان به بیمارستان خاتم ایرانشهر منتقل شدند اما در شرایطی که احتمال می‌رفت اعضای2 طایفه بر سر این حادثه با هم درگیر شوند مأموران پلیس خود را به محل حادثه رسانده و کنترل اوضاع را به‌دست گرفتند. از سویی، گروه دیگری از مأموران نیز موفق شدند عامل اصلی تیراندازی و چند نفر دیگر را که در این حادثه دست داشتند دستگیر کنند.
سرهنگ مهدی رشنودی، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در این‌باره به همشهری گفت: ساعتی از تیراندازی در عروسی گذشته بود که همکارانم موفق شدند متهم اصلی را دستگیر کنند. وقتی او تحت بازجویی قرار گرفت به تیراندازی اعتراف کرد وگفت به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی حالت طبیعی نداشته است. سرهنگ رشنودی ادامه داد:‌ بعد از این حادثه، نزدیکان
دو طرف قصد داشتند در مقابل بیمارستان با یکدیگر درگیر شوند که شخصا در محل حضور پیدا کردم و با تلاش همکارانم از ادامه درگیری جلوگیری شد. به‌گفته وی، متهم اصلی و چند نفر دیگر بازداشت شده‌اند و تحقیقات ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید