• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67223
+
-

اجرای طرح تابستانه با ورزش در هرمزگان

طرح ملی تابستانه با ورزش یکی از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان برای توسعه ورزش همگانی و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه است. 

به گزارش ایرنا، اجرای این طرح با شعار «خانواده فعال، تابستان جذاب» با دستور وزیر ورزش و جوانان از ابتدای تیر تا اواخر شهریور در دستور کار اداره‌های ورزش و جوانان استان‌ها قرار گرفته است.

هدف از اجرای طرح، ارتقای سلامت جسمی و روانی افراد، افزایش نشاط در جامعه، حضور حداکثری مردم در فعالیت‌های ورزشی، ترویج و اصلاح سبک زندگی بر مبنای فعالیت‌های بدنی، استفاده بهینه از اوقات فراغت و افزایش امید به زندگی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه گفت: ورزش بهترین راه برای کاهش آسیب‌ها و افزایش نشاط اجتماعی است. 

«محمودرضا امیاری» بیان کرد: طرح تابستانه با ورزش با هدف افزایش نشاط اجتماعی و انجام ورزش‌های خانوادگی و همگانی در فضاهای باز اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: هیات‌های ورزشی باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، این طرح ملی را به بهترین شکل ممکن در استان اجرا کنند.  

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان نیز طرح ملی تابستانه با ورزش را طرحی با هدف ایجاد جایگاهی برای ورزش در تفریحات همگانی و ایجاد شور و نشاط میان خانواده‌ها عنوان کرد.

«مظفر خادمی» تصریح کرد: در این طرح ایستگاه‌های متعدد ورزشی و پایش سلامت، نقاشی و بازی‌ برای کودکان و... دیگر ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: طرح تابستانه با ورزش با همکاری هیات‌های ورزشی (بازی‌های بومی محلی، همگانی، بدنسازی و...) برای ایجاد شور و نشاط در جامعه برگزار خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: امیدواریم با اجرای این طرح، هر جمعه بتوانیم شاهد حضور پرشور خانواده‌ها باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید