• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 18 آذر 1397
کد مطلب : 40289
+
-

کافه مجلس

  بازدید کمیسیون امنیتی‌ها از چابهار
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از بازدید هیأتی از این کمیسیون از چابهار در پی حادثه تروریستی اخیر در روز سه‌شنبه خبر داد. به گزارش ایسنا، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه گفت: کلیت موضوع برای ما مهم است. به‌نظر می‌رسد دولت باید در بودجه تجدید‌نظر کند، هم‌اکنون یک‌پنجم از کل نیاز مرزی برای مرز در بودجه گذاشته شده است، درصورتی که از نظر کارشناسی ۵برابر آنچه دولت برای مرز درنظر گرفته، نیاز است. 

  دستمریزاد مخالفان به زنگنه 
ابوالفضل سروش -نماینده تهران- در حساب شخصی‌اش در توییتر نوشت: «بیژن زنگنه با مذاکره ایران را از تصمیم اوپک برای کاهش نفت معاف کرد. او و ظریف ٢ژنرال پرستاره دولت هستند که نشان دادند گفت‌وگو سازنده است نه قهر یا انزوا! زنگنه آماده باشد که شاید مخالفان بخواهند در قالب استیضاح به او دستمریزاد بگویند».

  خط وی‍ژه برای نمایندگان !
نماینده تهران درباره پیشنهاد سازمان اداری مجلس جهت ارائه تسهیلات عبور و مرور به نمایندگان برای رفت‌وآمد از خط ویژه، گفت: بنده اصولا با اینگونه پیشنهادها و طرح‌ها مخالف هستم. من مخالف این هستم که نماینده یا هرکس دیگری از خط ویژه عبور کند چراکه به نفع حکومت و مردم نیست. به گزارش ایلنا،  عبدالرضا هاشم‌زایی با بیان اینکه نمایندگان اگر نیم ساعت زودتر حرکت کنند به‌موقع به مجلس می‌رسند، تأکید کرد: زمانی که کمونیست‌ها در مسکو قدرت داشتند و روسیه را اداره می‌کردند، در خیابان‌ها خطی را برای عبور و مرور مقامات اختصاص داده بودند که پس از آنکه کمونیست در روسیه فروپاشید این خط‌کشی‌ها هم برچیده شد.

  می‌خواهند دانشگاه، دبیرستان باشد 
محمدکاظمی -عضو کمیسیون حقوقی و قضایی- با بیان اینکه نباید آزادی اندیشه را از دانشجویانمان بگیریم و کار سیاسی را برای دانشجویان هزینه‌دار کنیم، به اعتماد آنلاین گفت: متأسفانه هم‌اکنون برخی از افراد مسئول و غیرمسئول دلشان می‌خواهد که دانشگاه ادامه دبیرستان باشد و جوان‌ها سرشان را پایین بیندازند و در دانشگاه نیز 4سال درس بخوانند و فارغ‌التحصیل شوند. اما اینکه چه دستاورد و چه نتیجه‌ای خواهد داشت برای آنها مهم نیست.

این خبر را به اشتراک بگذارید