• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 6 آذر 1397
کد مطلب : 38947
+
-

هنرنمایی در آسمان کیش

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی در کیش در حال برگزاری است

خبر
هنرنمایی در آسمان کیش

 تیم آکروباتیک کشور روسیه با ۶ فروند MIG-29 از تیم استرژی و تیم آکروباتیک کشور لتونی با ۶ فروند جت L-39 از تیم زنبورهای بالتیک امسال در آسمان کیش هنر‌نمایی می‌کنند. 

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، در نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی کشور که ۵  آذر در کیش برگزار شد که ۴ تیم هوایی، آکروبات و نمایش هوایی اجرا می‌کنند.
نمایش هوایی یکی از بخش‌های بسیار جذاب این نمایشگاه است که هر دو سال علاقه‌مندان زیادی را به جزیره کیش جذب می‌کند.

در این دوره از نمایش هوایی که تا 8 آذر ادامه دارد در فضایی به وسعت ۱۰۰ هزار متر‌ مربع برگزار می‌شود، بازدیدکنندگان پرواز و حرکات نمایشی پرنده‌هایی مانند PC-7، MIG-29، صاعقه، سوخو-۲۲، توکانو، Y-12، هواپیماهای سبک و پهپادها را در بخش داخلی مشاهده می‌کنند.

بر اساس برنامه، زمان نمایش هوایی آذر هر روز از ساعت 14:30 تا 16:30 در ضلع شمال شرقی فرودگاه بین‌المللی کیش است. در پی تامین رفاه بازدیدکنندگان از نمایش هوایی ضمن ایجاد اماکن بهداشتی و اصلاح و باز‌سازی مسیرهای ورودی و خروجی خودروها و بازدیدکنندگان و پیش‌بینی پارکینگ مناسب، تمهیدات مناسبی در محل برگزاری نمایش هوایی دیده شده است تا خانواده‌ها بتوانند لحظات لذت‌بخشی را در این رویداد مهم صنعت هوایی کشور سپری کنند.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی کشور امسال با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی به میزبانی جزیره کیش در حال برگزاری است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید