• چهار شنبه 13 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 26 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 03
چهار شنبه 13 تیر 1403
کد مطلب : 228969
+
-

نقل قول خبر/بهره‌برداری از بازار گل آسمان تا دو ماه آینده

سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر: ساخت بازار گل آسمان در منطقه۲۲ تهران با توجه به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی و با همکاری ‌و هماهنگی‌ شهرداری منطقه از چند‌ماه قبل در دستور کار قرار گرفت و به‌سرعت در حال پیشرفت است. هدف از این پروژه حذف واسطه‌ها و کمک به کنترل قیمت است.

خون تازه در شهر تاریخی ری
قدیر افروند، مدیر پایگاه ملی ری:
یکی از مهم‌ترین مشکلات و چالش‌های ما در یک سال گذشته موضوع مهم حفاظت از میراث فرهنگی و تمدنی ری باشکوه است که خوشبختانه با تخصیص اعتبار لازم گام‌های مؤثری می‌توانیم در راستای تقویت حفاظت میراث فرهنگی ری برداریم و تا حدودی شرایط را بهینه‌سازی کنیم.


دختران امیدمان برای آینده شهر و ایران هستند
مریم اردبیلی، مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران:
اردوی تفریحی و فراغتی دختران ۱۲ تا ۱۸ سال ویژه خانواده زنان توانمند و سرپرست خانوار مناطق ۲۲گانه تهران در مجموعه «شهربانو»ی بوستان ولایت تهران برگزار شد. اردبیلی در مراسم افتتاحیه این اردوی تفریحی و فراغتی زنان سرپرست خانوار را از افتخارات تهران دانست.

کاهش ساختمان‌های بحرانی در تهران
مهدی بابایی، رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران:
اولویت مدیریت شهری در دوره ششم پیشگیری است و با همین رویکرد ایمن‌سازی‌ بناهای ناایمن پیگیری می‌شود. در تهران 129ساختمان بحرانی شناسایی شد و با اقدامات صورت‌گرفته تعداد آنها به 70ساختمان رسید و امیدواریم تا پایان سال این عدد به صفر برسد.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید