• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 16 مهر 1397
کد مطلب : 33335
+
-

باکس آفیس پیش‌بینی کرد

«ونوم» رکورد فروش در گیشه را خواهد شکست

دریچه
«ونوم» رکورد فروش در گیشه را خواهد شکست

آرش نهاوندی/مترجم

باکس آفیس پیش‌بینی کرده است، فیلم «ونوم» که در اول اکتبر در لس‌آنجلس اکران شد و اکنون توسط سونی پیکچرز در سایر نقاط آمریکا در حال اکران است، پس از نمایش در 4هزار و 250سالن سینما به رکورد فروشی معادل 80میلیون دلار در ‌ماه اکتبر دست پیدا کند. 
البته کمپانی سونی پیکچرز برآورد محافظه‌کارانه‌تری ارائه داده و اعلام کرده است که فیلم ونوم در ‌ماه اکتبر 70میلیون دلار فروش خواهد کرد که اگر همین رقم را نیز در نظر بگیریم این خود یک رکورد برای فروش یک فیلم در ‌ماه اول پس از اکران محسوب می‌شود. تا‌کنون فیلم «جاذبه» که در سال 2013اکران شده بود، رکورددار پرفروش‌ترین فیلم در نخستین‌ماه پس از اکران بود. فیلم جاذبه در سال 2013و در‌ماه اول اکران خود 55.7میلیون دلار فروش کرده بود که اگر پیش‌بینی سونی پیکچرز مبنی بر فروش 70میلیون دلاری ونوم در نخستین‌ماه پس از اکران را هم در نظر بگیریم، این فیلم 22درصد بیشتر از جاذبه فروش خواهد کرد.
فیلم ونوم در روز جمعه 5اکتبر (روز اکران) در آمریکا 32.75میلیون دلار فروش کرده بود. این فیلم همچنین امتیاز سینمایی B+ را کسب کرده است. پیش‌تر نیز فیلم مرد عنکبوتی 3 امتیاز مشابهی را دریافت کرده بود. تماشاگران برای دیدن این فیلم تا‌کنون 89درصد ظرفیت‌های سینما را پر کرده‌اند. 

فیلمی درباره یک ضد‌قهرمان

ونوم فیلمی است به کارگردانی روبن فیشر و تهیه‌کنندگی آوی آراد. بازیگران این فیلم عبارتند از: تام هاردی، میشل ویلیامز، ریز احمد، اسکات هیز و رید اسکات.
تام هاردی در ونوم نقش ادی بروک ضد‌قهرمان فیلم را بازی می‌کند. این فیلم با اقتباس از یک کتاب کمیک آمریکایی به همین نام ساخته شده است. ونوم یک شخصیت خیالی ابرشرور در کتاب‌های منتشر شده توسط مارول کامیکس است که عموماً با شخصیت ابرقهرمان مرد عنکبوتی در ارتباط است. البته فیلم مشابهت کاملی با کتاب کمیک اصلی ندارد و بخشی از شخصیت‌های کتاب در فیلم حضور ندارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید