• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 7 مهر 1397
کد مطلب : 32042
+
-

فغانی: آبرویم را از آبی و قرمز بیشتر دوست دارم


داور داربی۸۸ می‌گوید با این شرایطی که به‌وجود آمده و توهین‌هایی که می‌شود دیگر اصلا شور و شوقی برای قضاوت در این بازی ندارد.
علیرضا فغانی در گفت‌و‌گو با برنامه ورزش و مردم گفت: «متأسفانه یک جوی درست شده و یکسری مسائل از طرف برخی بازیکنان رعایت نمی‌شود و روز پنجشنبه هم رعایت نشد. شاید بعضی مواقع ناظر انضباطی که در استادیوم حضور دارد تذکرات جدی بدهد. دیدید که ۲بازیکن 2تیم سر برخوردی کوچک با هم درگیر شدند و همین باعث شد طرفداران 2 تیم به هم سنگ بزنند. با این شرایطی که به‌وجود آمده من اصلا دوست ندارم برای این 2 تیم قضاوت کنم همانطور که شاید آنها هم دوست نداشته باشند من برایشان قضاوت کنم.»
او اضافه کرد: «از ابتدای هفته که اعلام کردند من داور هستم در صفحات مجازی شروع به فحاشی به من کردند. چه استقلالی‌ها و چه پرسپولیسی‌ها. من خودم آبرویم را بیشتر از استقلال و پرسپولیس دوست دارم. نه من بلکه خانواده‌ام. اصلا رنگ قرمز و آبی برای من معنی ندارد. متأسفانه یکسری مسائل در کشور ما از بین رفته است. برخی خانم‌ها پیام دادند و از الفاظ رکیک استفاده کردند. خود من اصلا شور و شوقی برای قضاوت در این بازی ندارم.
مثلا داور خارجی می‌آورند و قضاوت می‌کند و می‌رود و اصلا کاری هم به او ندارند. نتیجه‌گرایی در این فوتبال خیلی مهم شده است و لذتی که همه دنیا از این رشته می‌برند ما نمی‌بریم. برای من یکسری فحاشی‌ها عادی شده ولی می‌دانم اگر به کسی انرژی منفی بدهید به ‌خودتان برمی‌گردد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید