• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 16 فروردین 1403
کد مطلب : 221609
+
-

گرینویچ

هراس از حمله حشرات به آمریکا
دانشمندان، به ساکنان مناطق زیادی از آمریکا درباره حمله تاریخی میلیاردها حشره در روزهای آینده هشدار داده‌اند. این حشرات درواقع 2گونه متفاوت از زنجره‌ها هستند که حیات عجیبی دارند. یک گونه، هر 13سال از زیر زمین به سطح می‌آید و گونه دیگر، هر 17سال. امسال اما دانشمندان هشدار داده‌اند که خروج آنها همزمان خواهد شد و موج عظیمی از آنها، بخش‌های زیادی از جنوب شرق آمریکا را دربرخواهد گرفت. گونه بزرگ‌تر زنجره، به‌خاطر جثه بزرگ‌تر و صدای وحشتناک بلندش شناخته می‌شود و از حالا پیش‌بینی می‌شود که بالا آمدن آنها به سطح زمین، مردم را به هراس بیندازد و برایشان دردسر درست کند. آخرین‌بار 221سال پیش این همزمانی روی داده است.

گربه چاق یا شیر کوهی؟
اخیرا مشاهده یک شیر کوهی در حیاط یک خانه در کالیفرنیا، مردم را به وحشت انداخته و پلیس را به حالت آماده‌باش درآورده بود. اما درنهایت، مشخص شد این حیوان، نه یک شیر کوهی خطرناک، که درواقع یک گربه چاق بوده است. پلیس بعد از دریافت عکسی که یک شهروند از حیاط خانه‌اش گرفته بود، به ساکنان جنوب سانفرانسیسکو درباره حضور این حیوان خطرناک در منطقه هشدار داده بود اما درنهایت بعد از بررسی‌های بیشتر توسط کارشناسان، مشخص شد که این حیوان، یک گربه خیابانی بوده که از اضافه وزن رنج می‌برد. جالب این است که پلیس منطقه را حسابی زیر و رو کرده و اثری از این گربه چاق هم پیدا نکرده است. شیر کوهی بومی این منطقه است و پیش از این هم سابقه داشته که وارد مناطق مسکونی شود.

7سال حبس به‌خاطر کامنت!
یک زن در نیجریه، به‌خاطر نوشتن کامنت‌های منفی در اینترنت، به7 سال حبس محکوم شد. ماجرا این است که این زن بعد از خرید یک قوطی سس گوجه، در فیسبوک درباره کیفیت آن بدگویی کرد و مدعی شد که بیش از حد شکر دارد. این کامنت، وایرال شد و حسابی مورد توجه قرار گرفت و وقتی هم که از سوی شرکت تولیدکننده از او خواسته شد دیگر چیزی در این‌باره ننویسد، او به آنها حمله کرد. اما چند روز بعد، براساس قانون جدید جرائم سایبری، به اتهام انتشار اطلاعات کذب درباره این محصول، توسط پلیس بازداشت شد و حالا با 7سال زندان مواجه است. شرکت تولید‌کننده هم به‌خاطر تخریب وجهه‌اش، درخواست 3میلیون دلار غرامت از این زن کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید