• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 6 تیر 1397
کد مطلب : 21220
+
-

بازی را باختی، قلب‌ها را بردی

بازی را باختی، قلب‌ها را بردی

فضای توییتر حتی بین غیر ایرانی‌ها مملو از تمجید و تحسین نسبت به «تیم» ایران بود و تقریبا هیچ‌کس نبود که انتقادی نسبت به بازی یوزپلنگ‌ها داشته باشد. در این بین اما فحش و فضیحت بود که نثار داور و کمک‌داور ویدئویی می‌شد. داور بابت عدم محاسبه دقیق وقت‌های تلف‌شده در نیمه دوم، اعلام نکردن یک پنالتی برای ایران، کارت قرمز ندادن به رونالدو و البته گرفتن یک پنالتی بحث‌انگیز برای ایران مورد هجوم همه بود. کمک‌داور ویدئویی هم در این بازی بیشتر باعث وقفه شد تا اینکه کمکی کند. ویدئوی بازیکن مراکش که در پایان بازی با اسپانیا می‌گفتVAR  مزخرف است حسابی ترند شد. البته طرفداران مسی از اینکه رونالدو هم در این جام پنالتی خراب کرد حسابی ذوق‌زده بودند و کراش جدیدی به اسم بیرانوند پیدا کردند.
 ‏ 9GAGFootball@:دردناک بود. [تصویر اشک‌های یک تماشاگر ایرانی]
 ‏ ‏‏ HangCalum@:من هرگز چیزی شرم‌آورتر از دو دقیقه وقت اضافه‌ای که از ایران در این بازی دزدیده شد، ندیدم.
 ‏ ‏‏ matdaws@:من فکر نمی‌کنم کشورهای زیادی اینچنین سخت مبارزه کنند و باعث افتخار ملت خود شوند، همان‌طور که ایران در این جام‌جهانی این کار را کرد. دو گل دریافت کردند در گروهی که اسپانیا و پرتغال حضور داشتند. چهار امتیاز. به‌طور باورنکردنی بدشانس بودند. مفتخرم که نیمه‌ایرانی هستم. ما می‌توانیم سرمان را بالا بگیریم.‌
 ‏ ‏‏ GoonerPrincess_@:ایرانی‌ها باید به تیم خودشان افتخار کنند. آن‌ها کاری کردند که پرتغال پا به فرار بگذارد. این بازی دست کم گرفته شد.
 ‏ ‏‏ FrazaKing@:کمک‌داور ویدئویی فوتبال را خراب کرده. به همین سادگی.
 ‏ ‏گرائم لوسو (بازیکن سابق چلسی و تیم ملی انگلیس):کمک‌داور ویدئویی کاملا فوتبال را خراب می‌کند اگر همان‌طور که در مسابقه امشب بین ایران و پرتغال دیدیم بابت هرچیزی بروند سراغش.
 ‏ ‏‏Ajuk_@:یک نمایش فوق‌العاده از ایران. شما باعث افتخار آسیا هستید.
 ‏ ‏‏ To_Run_Amok@:فیفا یک‌بار دیگر طرف تیم‌های بزرگ را گرفت.
 ‏ ‏‏ sandraofficial@:هی ایران، تو واقعا باید افتخار کنی. تو احترام‌ها و قلب‌های زیادی را برای خودت برنده شدی.
 ‏ ‏‏ 101Guanlin@:خدای من یک بازیکن ایرانی چه‌جور گریه می‌کند. این چیزی بیشتر از یک مسابقه برای آن‌هاست.
 ‏ ‏‏ a1bionant@:کمک‌داور ویدئویی مهم نیست، کاری باید در مورد نگه‌داشتن وقت انجام شود. وقت‌های اضافه 6 دقیقه بود، بیش از سه دقیقه بابت پنالتی تلف شد. داور فقط یک دقیقه بیشتر بازی را ادامه داد.
 ‏ ‏‏ akshaymaanay@:اسپانیا و پرتغال خوش‌شانس بودند که صعود کردند. اعتباری برای ایران و مراکش که بیشتر از پولی که داشتند عمل کردند. بهترین روز جام‌جهانی تا حالا.
 ‏ ‏‏ DjKhaled_912@:چه نمایش خارق‌العاه‌ای از ایران!!! پرتغال چقدر خوش‌شانس بود که امشب نجات پیدا کرد! داور خیلی نسبت به سی آرسون بخشنده بود و یک پنالتی از ویلیام را هم نگرفت. این دو صحنه حیاتی برای شکست پرتغال کافی بود. ایرانی‌ها باید به تیم فوق‌العاده‌شان افتخار کنند.
 ‏ ‏‏ harrysrangal7@:ایران شاید مسابقه را باخت ولی قلب‌های زیادی را برنده شد.
 ‏ ‏‏SpoSutra@:اشک‌های افتخار! ایران خیلی به حذف پرتغال و صعود به دور بعد نزدیک بود. میلیون‌ها قلب را برنده شدند. آن‌ها با افتخاری بزرگ کنار رفتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید