• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 24 مهر 1402
کد مطلب : 205947
+
-

جهان مقاومت

حماس: غافلگیری‌های زیادی برای صهیونیست‌ها داریم
«علی برکه» از رهبران مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، گفت که مقاومت فلسطین خود را برای چندین‌ماه رویارویی با دشمن صهیونیست، آماده کرده است و غافلگیری‌های زیادی برای این دشمن دارد و تا به این لحظه از همه توانمندی نظامی خود استفاده نکرده است. وی در گفت‌وگو با وبگاه «المعلومه»، افزود: «دشمن صهیونیست، در همان روز نخست رویارویی با مردان مقاومت که عملیات خود را انجام دادند و مقر ارتش اشغالگر را تحت کنترل گرفتند، شکست خورد.»


شهادت یک صهیونیست علیه پلیس اشغالگر
یک شاهد عینی زن، ساکن کیبوتص «بئیری» (در نزدیکی غزه) در یک برنامه رادیویی عبری‌زبان درخصوص روز عملیات رزمندگان مقاومت گفت که نیروهای حماس با مهربانی با اسرا برخورد کردند و این پلیس اسرائیل بود که محل نگهداری آنها را گلوله‌باران کرد. این شاهد عینی افزود: «افراد مسلح نمی‌خواستند ما را بکشند، بلکه با اخلاق خوب با ما برخورد می‌کردند و سعی داشتند در آن شرایط وحشت‌آور ما را آرام کنند».

فرار دسته‌جمعی نظامیان صهیونیست از جنگ غزه
کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی، از فرار دسته‌جمعی شماری از نظامیان اسرائیلی و مخالفت آنها با شرکت در تجاوز به نوار غزه خبر داد. این شبکه همچنین گزارش داد: اختلافات شدیدی میان رهبران و مقامات ارتش اشغالگر ایجاد شده و گزارش‌هایی مبنی بر عقب‌نشینی افسران و مقامات ارشد ارتش وجود دارد. این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی، از موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با ورود زمینی به غزه خبر می‌دهند و ادعا می‌کنند که تنها اختلاف موجود میان سران اشغالگر، بر سر عمق نفوذ زمینی است.

فریاد نظامیان صهیونیست بر سر نتانیاهو
شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که در جریان بازدید بنیامین نتانیاهو از نظامیان ذخیره ارتش این رژیم، او در میانه اعتراض شدید آنها مجبور به لغو سخنرانی خود شده است. براساس این گزارش، نتانیاهو در میانه داد و فریاد نظامیان ذخیره، مجبور شد تا با تعداد اندکی از آنها به‌طور جداگانه دیدار کرده و برایشان سخنرانی کوتاهی بکند؛ او سپس عکس یادگاری خود را گرفت و از پادگان خارج شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید