• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 30 شهریور 1402
کد مطلب : 203593
+
-

جهان مقاومت

امیدواری عربستان به مذاکرات صلح با صنعا
وزارت امور خارجه عربستان بامداد چهارشنبه از نتایج مثبت گفت‌وگوهای جدی درخصوص نقشه راه برای حمایت از روند صلح در یمن و دیدار با هیأت مذاکره‌کننده صنعا در ریاض استقبال کرد. همچنین براساس گزارش واس، شاهزاده «خالد بن سلمان»، وزیر دفاع عربستان سعودی طی پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق)، خبر داد که در ریاض با هیأت مذاکره‌کننده دولت صنعا ملاقات داشته است و این هیأت، دور جدید مذاکرات با مقامات سعودی را که 5‌روزه بوده، به پایان رسانده است.

درخواست الجزایر برای نشست ویژه سازمان ملل درباره فلسطین
رئیس‌جمهور الجزایر خواستار برگزاری نشست ویژه مجمع عمومی سازمان ملل برای رأی‌گیری در مورد عضویت کامل فلسطین در این سازمان شد. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «عبدالمجید تبون» در مجمع عمومی سازمان ملل از شورای امنیت خواست قطعنامه‌ای برای پایان اشغالگری در فلسطین صادر کند.

هشدار تونس نسبت به توطئه جهانی صهیونیست‌ها
 «قیس سعید»، رئیس‌جمهور تونس به ‌طور مستقیم با انتقاد از آنچه نفوذ جنبش جهانی صهیونیست توصیف کرد، با حمله به این جنبش، آن را به توطئه‌گری و ضربه زدن به حکومت‌های ملی و مردمی در جهان متهم کرد. به گزارش العالم، سعید در جلسه با وزیران تونسی، مسئولیت بحران‌های این کشور را متوجه مراکز نفوذ صهیونیستی دانست.

این خبر را به اشتراک بگذارید