• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 19 شهریور 1402
کد مطلب : 202644
+
-

جهان مقاومت

تکذیب عادی‌سازی قریب‌الوقوع روابط تل‌آویو-ریاض
یک مقام مسئول بلندپایه فلسطینی در گفت‌وگوی اختصاصی با روزنامه عربی زبان «رأی الیوم»، چاپ لندن، برخی خبرها درباره عادی‌سازی‌ قریب‌الوقوع روابط ریاض و تل‌آویو را رد کرده و گفته است: «همه آنچه در رسانه‌های عبری و برخی روزنامه‌ها درخصوص همگرایی ایده‌ها و مواضع و اعلام قریب‌الوقوع عادی‌سازی رسمی میان تل‌آویو و ریاض منتشر می‌شود، نادرست است؛ زیرا موضع عربستان تغییری نکرده است.»

همدستی فیسبوک و تل‌آویو علیه فلسطین
 شبکه الجزیره در برنامه‌ای از ابعاد همکاری سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به شین بت با شبکه اجتماعی فیسبوک برای حذف محتواهای مرتبط با دفاع از فلسطین خبر داده است. براساس این گزارش، مسئول سابق واحد سایبری شین بت، همکاری با فیسبوک برای حذف محتوای ضد‌اسرائیلی را تأیید کرده است. همچنین عضو هیأت نظارت شرکت متا به‌عنوان شرکت مادر فیسبوک نیز در گفت‌وگویی اعلام کرده است که وجود محدودیت بیش از حد برمحتوای عربی و فلسطینی را تصدیق می‌کنیم.

اعتراض دمشق به هیأت آمریکایی
وزارت امور خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای ورود هیأت آمریکایی به شمال شرق سوریه و برگزاری نشست با گروه‌های جدایی‌طلب را نقض آشکار حاکمیت سوریه دانست. به گزارش العالم، وزارت امور خارجه سوریه در این بیانیه تصریح کرده است که ورود هیأت آمریکایی به شمال شرق سوریه دخالت آشکار در امور داخلی سوریه و حمایت بی‌حد و مرز این کشور از گروه‌های تروریستی و شبه نظامیان جدایی طلب است و بار دیگر نقش خرابکارانه آمریکا در سوریه را نشان می‌دهد.

واکنش رهبر شیعیان بحرین به افتتاح سفارت رژیم‌صهیونیستی در منامه
شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین در بیانیه‌ای تأکید کرد که افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین در راستای خدمت به نقش تخریبی صهیونیست‌ها در این کشور اصیل اسلامی است. به گزارش مراه بحرین، وی گفت که این اقدام محاربه آشکار با خداوند متعال، پیامبر اسلام(ص) و دشمنی با تمام مومنان است. آیت‌الله قاسم خاطرنشان کرد که محاربه با خداوند، مهم‌ترین مسئله‌ای است که مومنان باید با آن مقابله کنند تا حق بر باطل پیروز و دین مبین اسلام حفظ شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید