• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 3 دی 1396
کد مطلب : 2023
+
-

کافه مجلس

  کشتی‌گیر ملی به مجلس می‌رود

علیرضا کریمی، کشتی‌گیر ملی‌پوش روز سه‌شنبه (5دی) در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور پیدا می‌کند. سیدحسین نقوی‌حسینی، سخنگوی  امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این‌باره گفت: از آنجا که کمیسیون امنیت اقدامات و رفتارهای خلاف امنیت رژیم صهیونیستی را در منطقه دنبال می‌کند،  هر نوع مبارزه‌ای را با آنها حتی درعرصه‌های ورزشی،  فرهنگی و هنری مورد توجه قرار می‌دهد. (خانه ملت)

  سنجش بودجه با روش‌های پوپولیستی

احمد مازنی، عضو فراکسیون امید مجلس گفت: باروش‌های پوپولیستی و لمپنیستی نمی‌توان در مود تناسب بودجه نهاد‌های فرهنگی صحبت کرد. در حقیقت عدالت به‌معنای تساوی نیست، بلکه باید به تناسب نهاد‌ها و حوزه فعالیت آنها و خدماتی که انجام می‌دهند توجه کرد و متناسب با آن بودجه لازم را برای آن نهاد در نظر گرفت؛ مثلا بودجه فرهنگی صدا و سیما،  وزارت ارشاد و  سازمان تبلیغات اسلامی بدون توجه به حوزه فعالیت و ماموریتشان قابل مقایسه نیستند. (ایلنا)

  ساختمان‌های کهنه سفارتخانه‌ها

یک عضو کمیسیون امنیت ملی از وضعیت نابسامان ساختمان سفارتخانه‌های ایران خبر داده و گفته که در ‌شأن جمهوری اسلامی نیست که سفارتخانه‌هایش ساختمان‌های کهنه با نماهای بسیار قدیمی داشته باشد زیرا سفارتخانه‌ها جایگاه بسیار مهمی دارند. ابوالفضل حسن‌بیگی گفته که در بودجه سال 97، اعتبار چندانی برای سامان‌دادن به ساختمان‌های سفارتخانه‌های ایران دیده نشده است. (خانه ملت)

این خبر را به اشتراک بگذارید