• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 6 شهریور 1402
کد مطلب : 201430
+
-

صفر و صد میزبانی!

وضعیت میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هنوز مشخص نیست. سؤال بزرگ اینجاست که میزبانی تیم‌های ایرانی در آسیا چه سرنوشتی خواهد داشت؟ آیا ایرانی‌ها فرصت میزبانی از این مسابقات و استفاده از امتیاز تماشاگران را از دست می‌دهند؟ دیدار با نمایندگان عربستانی باز هم مثل همیشه در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد؟ یا اینکه این‌بار مشکلات حل‌شدنی هستند و تماشاگران فوتبال در ایران هم می‌توانند مسابقات را دنبال کنند؟

  درویش امیدوار است
علیرضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هنوز امیدوار است که رایزنی‌ها میان نمایندگان ایران و عربستان به نتیجه برسد و بازی‌های نمایندگان 2کشور، دیگر در زمین بی‌طرف برگزار نشود. پس از بهبود روابط 2کشور گفته شد که مشکل برگزاری بازی‌های تیم‌های ایرانی با عربستانی در زمین بی‌طرف برای همیشه به فراموشی سپرده خواهد شد اما آنطور که از شواهد پیداست، این مسئله همچنان پابرجاست و احتمالا پرسپولیس و النصر در زمین بی‌طرف از یکدیگر میزبانی خواهند کرد و آن زمین بی‌طرف احتمالا در کشور امارات خواهد بود. البته که به‌گفته مهدی تاج رایزنی‌ها هنوز ادامه دارد و شاید این خبر از کانال‌هایی غیر از کانال فوتبال به گوش برسد.

  افشاگری از امارات
رسانه‌های اماراتی و عربی تأکید کرده‌اند که محال است دیدارهای نمایندگان ایران و عربستانی‌ها فعلا در زمین یکی از این دو تیم انجام شود. فصل‌های گذشته نیز تیم‌های ایرانی چندبار به عربستان رفتند اما عربستانی‌ها هرگز به ایران قدم نگذاشتند. روزنامه دوبی الریاضی نخستین روزنامه‌ای بود که به شکل جدی مسئله تکرار بازی در زمین بی‌طرف را مطرح کرد و سپس نشریه عکاظه نیز مدعی شد که دیدارهای پرسپولیس و النصر در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد.

  تاج: وی‌ای‌آر حل می‌شود
این نخستین‌بار نیست که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد حل‌شدن مسئله وی‌ای‌آر صحبت کرده و وعده داده ‌که به‌زودی مشکل حل می‌شود. از طرف دیگر با وجود تحریم‌ها کنفدارسیون فوتبال آسیا هم تأکید کرده است که تا قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا وی‌ای‌آر را به فوتبال ایران خواهد رساند. اگر این اتفاق رخ بدهد، احتمالا مشکل میزبانی در برابر تیم‌های غیرعربستانی حل می‌شود. این یعنی تیم‌های ایرانی ۶میزبانی در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان خواهند داشت البته با آن شرط که مشکلات مربوط به نصب دوربین‌ها در ورزشگاه آزادی که میزبان 2تیم آسیایی است، حل شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید