• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 14 تیر 1402
کد مطلب : 196485
+
-

از خدمات بسته‌بندی استفاده کنیم یا نه؟

پیشنهاد
از خدمات بسته‌بندی استفاده کنیم یا نه؟

محمد افضل‌پور -خبرنگار

بسته‌بندی اسباب و اثاثیه از جمله خدماتی است که شرکت‌های حمل‌ونقل انجام می‌دهند. این شرکت‌ها با درخواست سفارش‌دهنده کار نیروهای متخصص خود را با لوازم مورد نیاز روانه منزل شما می‌کنند تا وسیله‌های شما به سرعت و به‌صورت استاندارد بسته‌بندی شود. مزیت این کار آن است که شما بسته‌بندی استاندارد با حداقل آسیب به اسباب و لوازم‌مان خواهید داشت و البته زحمتی بزرگ که از روی دوش شما برداشته می‌شود.
 اگر هم که وقت کافی برای جمع‌آوری ندارید، ‌باز هم گزینه مناسب برای شما استفاده از خدمات بسته‌بندی است که در همان روز اسباب‌کشی انجام شده و سپس لوازم‌ها به جای جدید منتقل می‌شود. در استفاده از این روش شما کار خاصی انجام نمی‌دهید البته هزینه بالاتری که باید پرداخت کنید. اگر بخواهید که از خدمات بازکردن این کارتن‌ها و چینش دوباره وسایل نیز استفاده کنید، ‌هزینه شما باز هم افزایش می‌یابد.
 اما انجام این کار هم مانند استفاده از خدمات حمل‌ونقل کالا ممکن است با کلاهبرداری از سوی شرکت ارائه‌دهنده خدمات مواجه شود. شرکت‌های جعلی که خود را به‌نام برندهای شناخته شده جا زده‌اند در این کار هم قیمت‌ها را با شما دولا پهنا حساب می‌کنند.
برخی سفارش دهندگان کار در همین مرحله متوجه شده‌اند که با شرکت اشتباهی تماس گرفته‌اند. برای نمونه برخی عنوان کرده‌اند که یک شرکت یک رول ضربه‌گیر را به نام درجه یک با قیمت 2میلیون و 500هزار تومان با خود آورده بود درحالی‌ که می‌توان یک رول ضربه‌گیر رو با یک سوم قیمت هم در بازار تهیه کرد.
این درحالی است که اگر شما ابزار کار را تهیه کنید برخی از این شرکت‌ها هزینه کارگر را بالاتر محاسبه می‌کنند درحالی‌که شرکت‌های معتبر در این حالت هزینه را کمتر به شما اعلام می‌کنند.
بهتر است که شما بر روند انجام کار نظارت کنید چرا که بعضی از شرکت‌های متفرقه برای اینکه بتوانند کارتن، چسب، سلفون و ضربه‌گیر بیشتری به مشتری بفروشند هنگام بسته‌بندی کارتن‌ها را کاملا پر نمی‌کنند یا از ضربه‌گیرها بیش از نیاز استفاده می‌کنند.قابل ذکر است روی کارتن‌های شرکت‌های معتبر نام آن شرکت درج شده است که این مهم در مورد بیشتر شرکت‌های متفرقه به چشم‌ نمی‌خورد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید