• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 3 اسفند 1401
کد مطلب : 186261
+
-

با مردم/تأمین آورده مسکن ملی از توان مردم خارج است

مسکن ملی قرار است برای اقشار متوسط به پایین ساخته شود  اما برنامه‌ریزی برای تأمین آورده در ساخت این مسکن‌ها متناسب با توان این اقشار نیست. مثلا در یک نوبت پیامک واریز نخستین بخش آورده آمد که 40میلیون تومان بود. با فروش طلاهای ازدواج‌مان این رقم تأمین شد به امید اینکه تا رقم بعدی خیلی مانده اما هفته بعد پیامک آمد که 75میلیون دیگر واریز کنید تا به مرحله سقف زنی برسد. درحالی‌که از اول قرار بود هر6‌ماه یک‌بار رقمی واریز کنیم. از سوی دیگر هر روز بر میزان آورده افزوده می‌شود و این رقم که از ابتدا 280میلیون تومان بود به حدود 600میلیون رسیده است. امسال من از این کار انصراف دادم. ولی این روش برای ساخت مسکن ملی به درد قشر ما نمی‌خورد.
پناهیان از کرمانشاه

پیامک
هزینه‌های نگهداری معلولان کمرشکن شده است

بازنشسته‌ای دارای یک فرزند معلول هستم که با حقوق 5میلیون و 600هزار تومانی که می‌گیرم از پس تأمین هزینه‌های زندگی عادی‌مان برنمی‌آیم تا چه رسد نیازهای ویژه فرزندم. خرید برخی کالاهای پزشکی نظیر بریس یا ویلچر یا دستگاه‌های ماساژ و تشک برقی و... برای معلولان دیگر نشدنی است و نهایتش به سختی بتوانیم پوشک مورد نیاز آنها را تأمین کنیم. نهادهای حمایتی نیز رقم بسیار ناچیزی برای کمک هزینه می‌دهند و میزان بسیار محدودی اقلام بهداشتی که در سال‌های اخیر بسیار کمتر هم شده است. لطفا فکری برای این قشر بکنید.
صالحی از تهران

پیام
روایات و احادیث بین برنامه‌های کودکان ارائه شود

در گذشته دراثنای برنامه‌های شبکه مشترک نهال و پویا به‌صورت روزانه و مستمر حدیث پخش می‌شد که مایه خیر وهدایت بود. اگرامکان دارد دوباره این روند آغاز شود تا نونهالان عزیز ما مستفیض شوند.
عسگری از تهران

جاده قزوین به بوئین زهرا وضعیت مناسبی ندارد
آسفالت جاده قزوین به بوئین زهرا بسیار نامناسب است؛ از طرفی میزان چراغ‌های روشنایی این مسیر هم کافی نیست و این موضوع هنگام شب احتمال ایجاد تصادف را افزایش می‌دهد. از مسئولان راهداری تقاضا داریم تا این دو مشکل را رفع کنند.
قیوم‌زاده از قزوین

 

این خبر را به اشتراک بگذارید