• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 28 فروردین 1401
کد مطلب : 158441
+
-

پیام/پخش تبلیغات با نام غیرفارسی ممنوع شود

مجلس به‌منظورصیانت از زبان و خط فارسی پخش تبلیغات محصولات با نام غیرفارسی را در همه جا به‌خصوص صداوسیما و رسانه‌های عضو سامانه ساتنا ممنوع و صادرات محصولات ایرانی با نام غیرفارسی را نیز ممنوع کند. اگر چنین موضوعی به‌عنوان قانون تصویب شود شرکت‌های تولیدی هم مجبور می‌شوند برای شناساندن خود به مردم نام محصولات خود را فارسی اصیل انتخاب کنند. این قانون در اغلب کشورهای دنیا هست و چه عالی می‌شود که در ایران هم چنین قانونی باشد.
آشتیانی از تهران
 
مافیای دارو و درمان را معرفی و نابود کنند
برای مسئولان که با یک فیلم می‌توانند مجرمی را شناسایی کرده و به سرعت وی را دستگیر کنند شناسایی و برخورد با مافیای دارو که با جان مردم بازی می‌کنند نباید کاری سخت باشد. تقاضای آحاد مردم این است که مسئولان با قاطعیت مافیای دارو را شناسایی کرده و به کمتر از نابودی افرادی که برای جان مردم ارزش قائل نیستند رضایت ندهند.
پناهیان از خوی

مسئولان در مورد افزایش حقوق بازنشستگان شفاف سخن بگویند
بازنشسته‌ای هستم با 5سر عائله که با 18سال و 8‌ماه سابقه بیمه مستمری‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی شده‌ام. حقوق من در فروردین‌ماه 300هزار تومان افزایش یافت و به دو میلیون و 400هزار تومان رسید. چرا مسئولان وقتی حرف از افزایش حقوق 57درصدی می‌زنند شفاف‌سازی‌ نمی‌کنند که این افزایش به چه صورت و شامل چه کسانی است؟ آیا همه بازنشستگان با هر سنوات بیمه‌ای؟ آیا بازنشستگانی که 30سال کامل خدمت کرده‌اند؟ بازنشستگان قدیمی که حقوق آنها ترمیم نشده است یا مستمری‌بگیرانی مانند من؟
علی بیضایی از اسلامشهر
 

این خبر را به اشتراک بگذارید