• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 15 فروردین 1401
کد مطلب : 157040
+
-

خبرهای کوتاه/تهیه کننده گاندو؛ دبیر جشنواره فجر


مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو دبیر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر می‌شود. به گزارش خبرنگار همشهری، ظاهراً انتخاب مجتبی امینی به عنوان دبیر جشنواره فیلم فجر امسال قطعی است و به زودی حکم این تهیه کننده از سوی رییس سازمان سینمایی صادر خواهد شد. مجتبی امینی سال گذشته هم جزو گزینه‌های دبیری جشنواره فجر بود که در نهایت محمد خزاعی ترجیح داد مسعود نقاش زاده را به عنوان دبیر مهم‌ترین رخداد سینمایی کشور انتخاب کند. جشنواره‌ای که برگزاری‌اش با حاشیه‌های فراوانی همراه شد. حالا رئیس سازمان سینمایی تصمیم گرفته سکان هدایت جشنواره را در اختیار تهیه کننده سریال گاندو قرار دهد. این خبری بود که دیروز در راهروهای وزارت ارشاد به گوش رسید و احتمالا به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

جدایی برادران کوئن 

ایتن کوئن می‌خواهد یک فیلم به تنهایی بسازد. به گزارش د رپ، یکی از برادران کوئن به تنهایی فیلمنامه فیلم جدیدش را نوشته و قصد دارد آن را با همراهی همسرش تریشیا کوک تهیه کند. این بار ایتن کوئن (برادر کوچک‌تر متولد ۱۹۵۷)، یکی از برادران مشهور کوئن قصد دارد بدون برادرش جوئل فیلم بلندی بسازد. این پروژه که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده با همکاری فوکوس پیکچرز ساخته می‌شود. پیش از او جوئل برادری بود که در کار کردن به‌صورت منفرد پیشگام شد و با ساخت «تراژدی مکبث» وارد مسیر جدیدی شد و فیلم موفقی نیز ساخت و حالا برادر دیگر قصد دارد این مسیر را برود. هر چند جزئیات بیشتری از این فیلم اعلام نشده اما گفته شده ایتن فیلمنامه فیلمش را با همکاری همسرش نوشته و موضوع فیلم با تمرکز بر سفری جاده‌ای شکل گرفته است.

جشن‌های خانه‌تئاتر در بلاتکلیفی 

رئیس هیأت‌مدیره خانه تئاتر اعلام کرد هنوز تصمیمی برای برگزاری جشن‌های انجمن‌های مختلف این خانه در اردیبهشت ۱۴۰۱ که در گذشته به مناسبت روز جهانی تئاتر برگزار می‌شدند، گرفته نشده. ایرج راد، رئیس هیأت‌مدیره خانه‌تئاتر درباره وضعیت تصمیم‌گیری برای زمان برگزاری مجمع عمومی خانه تئاتر و انتخاب مدیرعامل جدید این خانه، به مهر گفت: قرار است روز دوشنبه ۱۵فروردین جلسه هیأت‌مدیره خانه‌تئاتر برگزار و طی آن درباره زمان برگزاری مجمع عمومی خانه‌تئاتر تصمیم‌گیری شود. به‌احتمال زیاد تصمیم‌گیری درخصوص برگزاری این جشن‌ها نیز در جلسه اخیر هیأت‌مدیره خانه‌تئاتر مشخص می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید