• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 24 اسفند 1400
کد مطلب : 156671
+
-

با مردم/محاسبه نرخ برق به شیوه برآوردی!

من ساکن منطقه 22شهرک راه‌آهن هستم. نکته عجیب در قبض برق این دوره من این است که جلوی نحوه قرائت، کلمه برآوردی درج شده بود؛ یعنی مأمور برق بدون رصد و خواندن کنتور و محاسبه میزان کارکرد آن، به شکل تخمینی و با توجه به قبوض گذشته، برآوردی از میزان برق مصرفی منزل من کرده است! این نحوه قرائت جدا از عجیب‌بودنش غیرقانونی و غیراخلاقی است.
ثالث از شهرک راه‌آهن تهران

کوه خامی در کهگیلویه و بویراحمد، قتلگاه حیات‌وحش شده است
نبود نظارت باعث شده منطقه بکر و زیبای کوه خامی به قتلگاه حیات‌وحش تبدیل شود. گاهی چند بچه پلنگ شکار می‌کنند و حتی افرادی فقط برای تفریح، اقدام به تیراندازی به جانوران می‌کنند. همچنین روستاییان که شغلشان دامپروری است به‌دلیل نبود علوفه و توسعه دامپروری ضررهای جبران‌ناپذیری به منابع طبیعی وارد می‌کنند که ضروری است بر همه این موارد نظارت و برای رفع آنها چاره‌جویی شود.
شرف‌الاسلامی از یاسوج

پله برقی جنوب به شمال پل خیابان انقلاب خراب است
مدت‌هاست که پله برقی جنوب به شمال پل خیابان انقلاب بین لاله‌زار و سعدی از کار افتاده و همین مسئله رفت‌وآمد را برای کسانی که به‌طور مرتب از این مسیر عبور می‌کنند سخت و خسته‌کننده کرده است.
طالب‌نژاد از تهران

وام ودیعه مسکن اراک تنها 25میلیون تومان 
درحالی‌که اراک جزو کلانشهرهای کشور است، رقم وام ودیعه مسکن این شهر معادل یک شهر کوچک لحاظ شده است و 25میلیون تومان حتی یک‌دهم ودیعه مورد نیاز مستأجران را هم پوشش نمی‌دهد. لطفا در رقم این وام تجدید‌نظر شود.
نوری از اراک

این خبر را به اشتراک بگذارید