• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 8 اسفند 1400
کد مطلب : 155091
+
-

‌خبر/ جلسه شورای‌عالی امنیت‌ملی درباره مذاکرات وین

نایب‌رئیس مجلس در جلسه علنی دیروز از برگزاری جلسه شورای‌عالی امنیت ملی با محوریت مذاکرات وین خبر داد که باحضور رئیس‌مجلس برگزار شده ‌است. به‌گزارش فارس، علی نیکزاد افزود: رئیس مجلس دراین جلسه حضور داشته و مذاکره‌کننده ارشد کشورمان نیز از وین بازگشته‌ است.  

   وزیر امورخارجه به مجلس می‌رود
نایب‌رئیس مجلس از بررسی روند مذاکرات هسته‌ای درمجلس با حضور وزیر امورخارجه خبر داد. به‌گزارش ایرنا، عبدالرضا مصری گفت: با توجه به دغدغه‌های نمایندگان ملت درباره اجرای دقیق قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها که دارای ۹ماده است، حسین امیرعبداللهیان امروز (یکشنبه) در کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس حاضر می‌شود تا پاسخگوی سؤالات نمایندگان باشد.

   اطلاعیه مهم سفارت ایران در بلغارستان
سفارت جمهوری اسلامی در بلغارستان در اطلاعیه‌ای خطاب به آن دسته از هموطنان ایرانی مقیم اوکراین که ویزای رومانی را دریافت کرده‌اند، اعلام کرد می‌توانند از خاک بلغارستان به سمت ترکیه بروند. به‌گزارش ایسنا، دراین اطلاعیه آمده ‌است:«به‌اطلاع هموطنان ایرانی مقیم اوکراین که موفق به دریافت ویزای عبور کشور رومانی شده و وارد قلمرو آن کشور شده‌اند، می‌رساند که با هماهنگی‌های به‌عمل آمده، امکان ورود موقت به بلغارستان با ویزای عبور رومانی و عبور از خاک بلغارستان به‌سوی مرز ترکیه فراهم شده‌است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید