• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 8 اسفند 1400
کد مطلب : 155084
+
-

گرینویچ/راه رفتن روی سقف خانه


سئول: یکی از حسرت‌های ساکنان آپارتمان‌هایی که طبقه بالایی‌شان وقت و بی‌وقت صدای پایشان گرومپ‌ گرومپ شنیده می‌شود این است که کاش آنها می‌توانستند همین صدا را تولید و ساکنان طبقه بالایی را تنبیه کنند. به گزارش آدیتی‌سنترال، شرکتی در کره‌جنوبی این امکان را فراهم آورده و محصولی که تولید کرده‌اند هم با استقبال ساکنان آپارتمان‌ها مواجه شده است. این وسیله که بلندگوی انتقام نام دارد روی سقف واحد نصب می‌شود. سپس کاربر می‌تواند براساس صدایی که او را آزار می‌دهد در اینترنت جست‌وجو کرده و صدای مشابه آن‌را بیابد. سپس صدای دانلود شده را از این بلندگو پخش کرده و لذت انتقامی شیرین را بچشد. از صدای کوبیدن پا گرفته تا صدای جیغ و داد و حتی صدای حیوانات خانگی. قدرت این بلند‌گوها که برای خرید آنلاین‌اش کره‌ای‌‌ها معادل 150دلار آمریکا هزینه می‌کنند به حدی است که همسایه پر سر و صدا حسابی متوجه اشتباه صوتی خود می‌شود، البته اگر کار به دعوا و مرافعه نکشد.

شلیک کودک 4ساله به پلیس

 یوتا: کودک 4ساله‌ای که پلیس آمریکا تلاش می‌کرد پدرش را دستگیر کند به سمت پلیس شلیک کرد. به گزارش یاهونیوز، پس از تماس کارکنان رستوران مک‌دونالد مبنی بر مشکلاتی که مردی برای آنها پیش آورده بود ماموران پلیس در محل حاضر شدند و تلاش کردند این مرد را برای ارائه توضیحاتی از خودرو خارج کنند که با مقاومت او روبه‌رو شدند. ماموری که تلاش می‌کرد متهم را از خودرو پیاده کند ناگهان به همکارهای خود هشدار داد که یک اسلحه به سمت او نشانه رفته است اما طولی نکشید که بازوی این پلیس به ضرب گلوله مجروح شد. هنگامی که باقی مامورها خواستند ضارب را دستگیر کنند متوجه شدند او یک پسربچه 4ساله است. در اداره پلیس و پس از اعتراف متهم مشخص شد او فرزند خردسالش را طوری تعلیم داده که هنگام درگیری با پلیس بتواند به سمت آنها شلیک کند. 

پیش‌بینی درگیری اوکراین

اوهایو: انیمیشن سیمپسون‌ها که به‌دلیل طولانی بودن فصل‌هایش و اشاره‌های بی‌شمارش به تحولات و شخصیت‌های سیاسی  حاوی بسیاری از رخداد‌های پیش‌بینی نشده جهان است. این بار هم به ادعای کاربر‌ها درگیری اوکراین را در سال1998 میلادی پیش‌بینی کرده بود. به گزارش ایندیپندنت، یکی از قسمت‌های این نمایش نشان می‌دهد که اتحاد جماهیر شوروی واقعا فرونپاشیده و قطعه قطعه نشده است. این قسمت که «سیمپسون تاید» نام دارد و بیش از ۳۰سال پیش پخش شد، نشان می‌دهد که هومر سیمپسون به نیروی دریایی ایالات متحده می‌پیوندد و کاملا اتفاقی به یک معاون ناخدا شلیک می‌کند و او را از قایقش به داخل آب‌های روسیه می‌اندازد. کمی بعد، روسیه افشا می‌کند که اتحاد جماهیر شوروی هرگز منحل نشده است. به‌دنبال آن تانک‌ها وارد خیابان‌ها می‌شوند و دیوار برلین بار دیگر ساخته می‌شود. در این فیلم همچنین لنین، رهبر اتحاد جماهیر شوروی تابوت شیشه‌ای خود را می‌شکند و با بازگشت به زندگی می‌گوید: «ما باید کاپیتالیسم را درهم بکوبیم.» این فیلم در دوران زمامداری بوریس یلتسین، رئیس‌جمهوری متوفی روسیه ساخته شد. حالا طرفدارهای این انیمیشن پیش‌بینی‌های نه‌چندان دقیق آن را دوباره مطرح کرده‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید