• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 2 اسفند 1400
کد مطلب : 154488
+
-

با مردم/آب شرب لالجین مدام قطع می‌شود

آب شرب شهر لالجین همدان بدطعم و بدرنگ است، ضمن اینکه مدام قطع می‌شود و حتی برای امور نظافت و شست‌وشو معطل می‌مانیم در این شرایط مجبوریم آب معدنی بخریم که برای قشر ما بسیار گران است.
کاظمی از لالجین همدان

قطعی صدا و بعضی تصاویر بی‌کیفیت در صداوسیما 
به‌تازگی به‌خصوص در برنامه‌های زنده قطع صدا و تصاویر بی‌کیفیت دیده می‌شود، در بعضی ثانیه‌ها صدا قطع می‌شود و گویا کسی ناظر بر این موضوع نیست. مراسم اختتامیه فیلم فجر آخرین نمونه بی‌کیفیت از این دست بود که بسیار آشفته و بی‌نظم پخش شد. جا دارد از سرمایه ملی برای ملت به‌درستی استفاده شود.
رضازاده از تهران 

کنکور دکتری را به تعویق بیندازند
از مسئولان تقاضا داریم به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که کنکور دکتری در این شرایط نزدیک شدن به نقطه اوج کرونا به تعویق بیفتد. چنین موضوعی کمک بسیاری به داوطلبان این آزمون خواهد کرد.
فتحی از دهدشت

حضور افراد غیرمتخصص در درمانگاه شهرک ولی‌عصر
درمانگاهی در شهرک ولی‌عصر واقع در منطقه18 دایر است که چند نفر بدون پروانه با عناوین پزشک و دندانپزشک در آن کار می‌کنند. چندبار به مراجع قانونی اعلام کرده‌ایم ولی آن افراد همچنان بر سر کارند. چه‌کسی باید پاسخگو باشد.
شهروندی از تهران

قیمت قالیشویی‌ها سر به فلک کشیده است
هیچ نظارتی برکار قالیشویی‌ها وجود ندارد و شستن 4 فرش 6متری یک میلیون تومان آب می‌خورد. آیا رواست این وضع را برای مردم رقم بزنند که حتی از نظافت هم صرف‌نظر کنند.
 گلدوست از کرج

ساخت پل روگذر اتوبان صیاد ترافیک را کاهش می‌دهد
درصورت ساخت پل روگذر روی اتوبان شهید صیادشیرازی حدفاصل اتوبان شهید همت تا بابایی ترافیک شرق به غرب به‌شدت کاهش پیدا می‌کند و مشکلات ناشی از آن به حداقل می‌رسد.
منصوری از تهران

قانون جدید ثبت چک در سامانه اینترنتی مردم را به دردسر انداخته است 
به‌تازگی دستوری از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده که طبق آن افرادی که می‌خواهند چک بانکی خود را نقد کنند ابتدا باید مشخصات خود و چک‌شان را در سامانه اینترنتی صیاد ثبت کنند. من 78سال سن دارم نه با اینترنت آشنایی دارم و نه گوشی هوشمند دارم.کارمندان بانک هم حاضر به کمک در این زمینه نیستند و می‌گویند باید به کافی‌نت مراجعه کنم. واقعا تکلیف افراد بیمار و سالخورده‌ای مثل ما چیست؟ چرا راهکار ساده‌تری برای افرادی مثل من درنظر گرفته نشده است؟
رامیار از تهران

شهرستان رودبار سیستم اگو ندارد
شهرستان رودبار گیلان فاقد سیستم اگو برای تخلیه فاضلاب دستشویی است و خانواده‌ها هزینه زیادی در این شرایط بد اقتصادی می‌پردازند. چرا شهرداری و اداره آب و فاضلاب به فکر رفع مشکل مردم نیستند؟ 
بقایی از رودبار
 

این خبر را به اشتراک بگذارید