• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 173006
+
-

با مردم/قطعی مدام اینترنت در منطقه نارمک برطرف شود

قبل از اغتشاشاتی که اخیرا رخ داده منطقه نارمک به‌خصوص محدوده میدان هلال‌احمر و خیابان گلستان همواره مشکل اینترنت داشته‌اند. مسئولان آن زمان عنوان می‌کردند که تعداد کاربران اینترنت در این مناطق زیاد است در نتیجه سرعت اینترنت چندان کافی نیست، اما مشکل فراتر از این حرف‌هاست و قطع رگولاتوری دکل‌ها عمده‌ترین علت قطع اینترنت است زیرا همان اینترنت کم‌سرعت هم مدام دچار قطعی کامل می‌شود و گوشی‌ها مجبور به جست‌وجو برای دستیابی مجدد به شبکه هستند. این جریان ربطی به قطع سراسری اینترنت در شرایط کنونی با هدف تامین امنیت ندارد و از قبل هم بوده است. تقاضا می‌شود این موضوع بررسی و رفع اشکال شود.
امینیان از تهران

مسئولان اردبیل به کوتاه‌قامتان سالن ورزشی بدهند
با بازگشایی مدارس، فعالیت‌های ورزشی کوتاه‌قامتان در اردبیل تعطیل شده است؛ زیرا اولویت واگذاری سالن به این افراد درک نمی‌شود. اکنون چند هفته است که کوتاه‌قامتان در اردبیل فعالیت ورزشی ندارند و آنهایی که برای مسابقات کشوری مختلف آماده می‌شدند از تمرینات ورزشی خود عقب افتاده‌اند. بهتر است یک سالن اختصاصی برای این افراد در نظر بگیرند تا در طول سال بی‌دغدغه بتوانند از آن استفاده کنند.
 وثوقی از اردبیل

پیامک

افزایش هزینه خوابگاه‌های همدان در توان دانشجویان نیست
اغلب خوابگاه‌های دانشجویی همدان هزینه خوابگاه‌ها را افزایش داده‌اند. نکته اول اینکه چرا دانشجویی که تلاش کرده و با کسب رتبه مناسب در دانشگاه روزانه قبول شده است باید شهریه خوابگاه بدهد؟ دوم اینکه به‌عنوان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی به رقم درنظر گرفته شده برای خوابگاه اعتراض داریم. بماند که این رقم برای دانشجویان نوبت دوم و پردیس بسیار بیشتر است. آیا عادلانه است که دانشجوی دانشگاه دولتی هزینه خوابگاه بدهد تا چه رسد به افزایش شهریه آن؟
کاظمی از همدان

شرکت‌های دانش‌بنیان نیاز به حمایت دارند
در راستای اجرایی کردن شعار تولید داخلی و خودکفایی در حوزه‌های مختلف علمی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و رفع موانع بر سر راه تولیدات‌شان باید از اولویت‌های مسئولان باشد. در این شرایط سخت باید از کارآفرینان و دلسوزان این حوزه حمایت همه‌جانبه ‌صورت بگیرد تا نیاز ما به کشورهای خارجی و واردات به حداقل برسد.
مقیمی از تهران

پیام
مسیر ویژه اتوبوس بین تهران و کرج ایجاد شود

اگر یک مسیر مخصوص جهت حرکت اتوبوس در مسیر اتوبان تهران به کرج و برعکس تعبیه شود و اتوبوس به تعداد کافی برای جابه‌جایی مسافران این مسیر که اکثرا کارمندانی هستند که محل سکونت‌شان یکی از این دو شهر و محل کارشان شهر دیگر است، به‌کار گرفته شود حداقل 80درصد از بار ترافیکی این مسیر کم می‌شود و به‌طور حتم افرادی هم که با خودروی شخصی به‌طور مرتب از این مسیر تردد می‌کنند از این طرح استقبال خواهند کرد. از طرفی میزان حوادث و تصادفات این مسیر هم به حداقل خواهد رسید. اجرایی شدن این طرح به کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط‌زیست هم کمک شایانی می‌کند.
نوری از کرج

مشکل کارکنان شرکت آبفای زنجان ‌
مدت 12سال است که مشغول به کار در شرکت آبفای زنجان هستم. متأسفانه بارها و بارها حق و حقوق کارکنان این شرکت توسط گردانندگان و روسای این شرکت کامل پرداخت نشده است. بارها اعتراض کرده‌ایم و بی‌نتیجه بوده است. مانده‌ایم شکایت‌مان را به کجا ببریم!
ایروانی از زنجان


 

این خبر را به اشتراک بگذارید