• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 8 آبان 1400
کد مطلب : 144163
+
-

گرینویچ/ ابراز خشنودی از گرمایش زمین


اظهارنظر نخست‌وزیر پیشین ژاپن درخصوص خشنودی از گرمایش زمین، واکنش کاربر‌ان فضای مجازی را در پی داشت.
به گزارش جاپان‌تایمز، تارو آسونود و دومین نخست‌وزیر ژاپن که وزارتش در سپتامبر سال 2009میلادی پایان یافت، گفت: برنج ژاپن پس از افزایش گرمایش زمین، بسیار خوشمزه‌تر شده و این باید مایه خوشحالی ژاپنی‌ها باشد.
همین موضوع کافی بود تا بسیاری از مدافعان حفاظت از محیط‌زیست و باقی مردم در شبکه‌های اجتماعی حسابی او را مورد انتقاد قرار دهند.

اخراج از ترکیه برای خوردن چند موز

هنوز چند روزی از تهدید ترکیه به اخراج سفیر‌های 10کشور از خاک خود نگذشته که حالا 7شهروند سوری هم به‌خاطر خوردن موز قرار است از این کشور اخراج شوند. به گزارش دیلی‌میل، ماجرا از زمانی آغاز شد که ویدئویی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که فروشنده‌ای را نشان می‌داد که به زنی سوری می‌گفت: من توان خرید موز ندارم، اما شما پناهنده‌های سوری، کیلو کیلو موز می‌خرید. پس از انتشار این ویدئو چند مهاجر سوری در حال خوردن موز، فیلمی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند که خشم مردم ترکیه را در پی داشت. ترکیه میزبان 3میلیون و 700هزار پناهجوی سوری است.

سخنرانی یک دایناسور در سازمان ‌ملل

 برای نخستین‌بار در تاریخ سازمان ملل، یک دایناسور پشت میکروفون آمد و از تغییرات اقلیمی و خطر آن سخن گفت.
به گزارش سایت لایو‌ساینس، این دایناسور طی برنامه‌ای نمادین، سخنرانی ویدئویی را اجرا می‌کند که در آن خیلی صریح به انسان‌ها می‌گوید: اگر نمی‌خواهید منقرض شوید کاری کنید. هنرمندان بسیاری در تهیه و ساخت این سخنرانی به سازمان ملل کمک کرده‌اند. ازجمله نوازنده و بازیگر مشهور سینمای آمریکا، جک‌بلک صداپیشگی سخنرانی نمادین این دایناسور را به‌عهده داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید