• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 14 مرداد 1400
کد مطلب : 137407
+
-

با مردم/ امکان برداشت هزینه کفن و دفن از حساب شخص متوفی فراهم شود


بهتر است سازمان بهشت زهرا با همکاری بانک‌ها، این امکان را فراهم کنند تا هزینه کفن و دفن متوفی از کارت وی قابل پرداخت باشد. در این صورت اختلاف و درگیری بین اعضای خانواده به حداقل می‌رسد و متوفی هم مدیون کسی نخواهد بود.
شارعی از تهران 

  دولت جدید، در ایلام مدیران بومی به‌کار گیرد
از دولت حجت‌الاسلام رئیسی توقع داریم از مدیران جوان و با تجربه استانی درون خود استان استفاده کند تا ضمن شایسته‌سالاری مدیران متعهدانه‌تر به خدمت مشغول شوند.
رمضانی از ایلام

 مستمری مددجویان بهزیستی به موقع پرداخت نمی‌شود
مدتی است که مستمری ما مددجویان سازمان بهزیستی، به موقع پرداخت نمی‌شود و گاهی حدود یک‌ماه به تعویق می‌افتد. جریان را از دیوان محاسبات کشور پیگیری ‌کردیم و گفتند که اعتبار و بودجه لازم تامین و به سازمان بهزیستی پرداخت شده است. با این وصف دلیل تأخیر در پرداخت از سوی این سازمان چیست؟ 
امامی از تهران

   خارتوران سمنان حتی یک راه استاندارد ندارد
منطقه خارتوران که شامل40روستاست از محروم‌ترین مناطق استان سمنان است که نبود یک راه استاندارد به باقی مشکلات آن دامن زده است. 
اگر یک راه استاندارد در مسیر بیارجمن بردسکن یا بیارجمن سبزوار در این منطقه احداث شود هم باعث ایجاد ظرفیت‌های گردشگری منطقه می‌شود و هم در ارسال محصولات کشاورزی به خارج از شهر و استان مشکلات کاهش می‌یابد.
اعلائی محدثی از خارتوران

  جلوی پر کردن استخرهای منازل بالای شهررا بگیرند
در این شرایط که بسیاری از شهرهای‌ کشور با کم آبی شدید مواجه‌اند و حتی آب شرب ندارند بعضی از ثروتمندان ساکن بالای شهر، اقدام به پر‌کردن استخرهای داخل منازلشان می‌کنند.از مسئولین آب و فاضلاب خواهشمندیم برخورد جدی با این مسئله داشته باشند. 
صادقی از تهران

 تکلیف آغاز فعالیت معدن مس دالی چه شد
معدن مس دالی درحالی‌که از سال 80مجوزهای قانونی را گرفته و سال 91مجددا اخذ مجوز کرده همچنان غیرفعال است. درحالی‌که آغاز به‌کار این معدن می‌تواند صدها شغل برای جوانان منطقه ایجاد کند. این معدن که در 40کیلومتری دلیجان و 8کیلومتری روستای راوه است می‌تواند اقتصاد منطقه و حتی شهرستان را متحول کند.
دلاوری از دلیجان

   خطوط ویژه «بی‌آرتی» اتوبان امام علی نیازمند خط‌کشی 
خطوط «بی‌آر‌تی» در بعضی از نقاط اتوبان امام علی، با سایر لاین‌ها تلاقی می‌کند و خودروهای اضطراری مثل آمبولانس یا ماشین آتش‌نشانی و... گرفتار ترافیک می‌شوند. بهتر است با خط کشی این نقاط (به‌ویژه قسمت‌هایی که اتوبان باریک می‌شود) از وقوع این مسئله جلوگیری کرد.
عابدی از تهران

  مسکن‌های مهر فرج‌آباد چالوس چه شد
10 سال است که مسکن مهر فرج‌آباد چالوس در حال ساخت است. درحالی‌که بسیاری از مصالح ساختمانی به‌کار رفته در ساخت این مسکن‌ها فرسوده شده هنوز این مسکن‌ها به مرحله ساخت کامل نرسیده‌اند و نیمه کاره رها شده‌اند. سرمایه مردمی که با هزار امید در ساخت این مسکن‌ها مشارکت کردند چه می‌شود. آیا قرار است مسکن کلنگی تحویل ما بدهند.
کجوری از چالوس 

 واکسیناسیون نانواها چرا در اولویت نیست
با توجه به اینکه نانوایان زمان طولانی از روز را با افراد مختلف در تماس هستند، بهتر است وزارت بهداشت این صنف را در اولویت تزریق واکسن قرار دهد.
گودرزی از تهران

   حقوق کادر درمان بیمارستان‌های زابل را بدهند
حقوق پرسنل بیمارستان امیرالمومنین(ع) و بیمارستان امام خمینی زابل 4‌ماه به تعویق افتاده است. این پرسنل طرف قرارداد دو شرکت‌‌ پیمانکاری ‌ طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی زابل هستند. انتظار می‌رود رئیس دانشگاه علوم پزشکی و یا وزارت بهداشت پیگیری حق و حقوق پرسنل درمان در این شرایط حاد کرونایی باشند تا با انگیزه بیشتر این روزهای سخت را 
پشت سر بگذارند.
 میربحری از زابل

این خبر را به اشتراک بگذارید