• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 7 تیر 1400
کد مطلب : 134386
+
-

کیوسک/ روزنامه العربی الجدید [قطر]/ تشدید نارضایتی‌ها از تشکیلات خودگردان فلسطین


سرکوب اعتراضات مردم فلسطین در رام‌الله توسط نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان به رهبری محمود عباس، خشم گسترده مردم این کشور را به‌دنبال داشته است. مرگ یکی از معترضان ضد‌اسرائیلی به‌دست نیروهای امنیتی فلسطین آتش خشم مردم را دوچندان کرده است. معترضان خواهان برگزاری انتخابات پارلمانی برای نمایش مخالفت خود با محمود عباس و گروه‌های سیاسی حامی او هستند.

روزنامه واشنگتن پست [آمریکا]
156مفقود در حادثه فلوریدا


درحالی‌که جست‌وجو برای یافتن ساکنان یک ساختمان مسکونی ۱۲ طبقه در حومه میامی در ایالت فلوریدا در جنوب شرقی آمریکا برای چهارمین روز ادامه دارد، یک جسد دیگر از زیر آوار بیرون کشیده شد تا تعداد قربانیان حادثه به 5نفر برسد. هنوز 156نفر دیگر مفقود هستند. پی این ساختمان از سال 2018دچار آسیب شده بود و هفته گذشته ناگهان فروریخت. عمر این بنا 41سال بوده است.

روزنامه 8صبح [افغانستان]
ورود مردم افغانستان به میدان جنگ


روزنامه 8صبح به بررسی حضور نیروهای خیزش مردمی در کنار نیروهای امنیتی در جبهه مقابله با طالبان پرداخته و نوشته که جنگ در 20ولایت در جریان است. نگرانی این است که پس از پایان درگیری‌ها، نیروهای خیزش مردمی به درستی مدیریت نشوند و وجود سلاح در دست مردم به بحران تازه‌ای تبدیل شود. بااین حال، وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده که برای مدیریت نیروهای مردمی برنامه منظم دارد.








 

این خبر را به اشتراک بگذارید