• شنبه 10 آبان 1399
  • السَّبْت 14 ربیع الاول 1442
  • 2020 Oct 31
پاسخ85چهره سرشناس اقتصادی، سیاسی اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و مدیریت شهری به نظرسنجی همشهری

تهران تعطیل شود؟

کرونا در ایران هر روز مرگبارتر می شود و شاهد افزایش مستمر تعداد مبتلایان شناسایی شده هستیم تاجایی که دیروز این آمار از 8 هزار هموطن هم عبور کرد.

توطئه حساب‌شده

اتفاقات خشونت‌بار اخیر فرانسه در حمله به یک معلم و یک کلیسا، تبعات و عوارض بازی‌های پیچیده دستگاه‌های امنیتی کشورهای غربی طی چند سال گذشته با نام مذاهب بوده است.

اروپا، نگران قدرت‌گیری کشورهای اسلامی

گفت‌و‌گو با چنگیز تامر، استاد علوم سیاسی دانشگاه احمد یسوی ترکیه
قطار بحران میان فرانسه و کشورهای اسلامی با سرعت به حرکت خود ادامه می‌دهد. در جریان آخرین تحولات، شهرهای نیس و آوینیون فرانسه شاهد 2حمله تروریستی بودند؛ حملاتی که به ادعای رئیس‌جمهور فرانسه توسط اسلام‌گرایان افراطی با هدف پاسخ به انتشار کاریکاتورهای توهین‌آمیز علیه پیامبر اسلامص صورت گرفته است.

پاییز سرد،زمستان داغ

2نمای متفاوت از بازار خودرو؛ از یک‌سو قیمت رسمی خودروهای داخلی تا 30درصد افزایش یافته اما از سوی دیگر کاهش نرخ ارز زمینه ریزش 30میلیون تومانی قیمت خودروهای پرتیراژ را در کف بازار فراهم کرده است.

زلزله از ازمیر‌تا آتن

زلزله‌ای پرقدرت که برخی منابع بزرگی آن را تا 7ریشتر اعلام کرده‌اند روز گذشته ازمیر، در غرب ترکیه را لرزاند.
مارک کتز، استاد علوم سیاسی دانشگاه جورج میسون آمریکا درگفت‌وگو با همشهری:

بایدن به یک پیروزی قاطع مقابل ترامپ نیاز دارد

پرحاشیه‌ترین انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با حضور پرحاشیه‌ترین چهره سیاسی این کشور یعنی دونالد ترامپ، 3روز دیگر برگزار می‌شود اما به‌نظر می‌رسد برخلاف دوره‌های قبل، پرونده انتخابات امسال در همین هفته بسته نخواهد شد.

جزئیات دومین حمله زورگیران به علی دایی