• شنبه 3 اسفند 1398
  • السَّبْت 27 جمادی الثانی 1441
  • 2020 Feb 22

همبستگی برای مقابله با کرونا

در شرایطی که تعداد بیماران فوت شده براثر ابتلا به ویروس کرونا طبق اعلام وزارت بهداشت به 4 نفر و مبتلایان به 13‌نفر تا ساعت 19جمعه رسیده است، مسئولان کشور از آمادگی برای مقابله با این ویروس در سطح کشور خبر می‌دهند
3روز بعداز اعلام شناسایی 2بیمار مبتلا به ویروس کرونا و فوت آنها در شهر قم، طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت تعداد جانباختگان به 4نفر 2نفر دیگر در قم و تعداد مبتلایان قطعی به این بیماری به 13نفر رسیده است.

مردم انتخاب کردند

انتخابات مجلس یازدهم و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری روز جمعه در 208حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد و همزمان با شروع کار شمارش آرا، 290صندلی مجلس از امروز صاحبان جدید خود را خواهند شناخت.

نگرانی از شوک کرونا بر نرخ دلار

احتمال کاهش مبادلات تجاری ایران با همسایگان، تحت‌تأثیر گسترش - ویروس کرونا، نگرانی‌ها از کاهش ورود ارز و افزایش نرخ‌ها را افزایش داده است
همزمان با رالی صعودی قیمت ارز در یک هفته گذشته، گسترش ویروس کرونا در ایران، خطر کاهش روابط تجاری ایران با همسایگان، به‌ویژه عراق و افغانستان‌ را به‌دنبال داشته و بر نگرانی‌ها درباره احتمال کاهش ورود ارز و افزایش نرخ‌ها، ظرف روزهای آینده دامن زده است.

اتحاد برای مقابله با کرونا

شاید بد نباشد اگر این روز‌ها آن دعای معروف پادشاه بزرگ ایرانی را بدین‌سان بازنویسی کنیم: خداوندا این کشور را از 3چیز ایمن دار؛ خودرأیی، کرونا و دروغ.

22سال رونق برای متروی تهران

گزارش اختصاصی همشهری از جزئیات طرح جامع حمل‌ونقل ریلی تهران که به تصویب شورای‌عالی ترافیک رسیده است
بیش از 4دهه از روند ساخت و توسعه متروی تهران می‌گذرد. طی این سال‌ها، متروی تهران به کارآمدترین شبکه ترددی تبدیل شده که سرعت، ایمنی و قیمت ارزان را به شهروندان پایتخت هدیه داده است.

بازگشت به لیست سیاه

گروه ویژه اقدام مالی علیه پولشویی، موسوم به FATF دیروز سرانجام تصمیم خود را گرفت و نام جمهوری اسلامی ایران را به‌خاطر اینکه به کنوانسیون پالرمو و کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم نپیوسته، در لیست سیاه قرار داد و به همه کشورهای جهان توصیه کرد به اجرای کامل اقدام‌های احتیاطی در ارتباط با ایران بازگردند.

نگرانیم

کرونا به ایران رسید. با این‌که متخصصان بیمار‌ی‌های عفونی و پزشکان مطرح بارها تاکید کرده‌اند این بیماری آن‌قدرها هم ترسناک نیست و با رعایت توصیه‌های بهداشتی قابل پیشگیری است، اما بعد از انتشار اخباری مبنی بر فوت 2 نفر مبتلا به کرونا در قم، نگرانی‌هایی در میان مردم شهرهای مختلف ایجاد شده است.

آماده‌باش شهر تهران برای مقابله با ویروس کرونا

70روز بعد از شناسایی ویروس کرونا 2019-nVoC در ووهان چین، 4 نفر مبتلا به این بیماری در ایران فوت شدند تا موج نگرانی، ایران را فرابگیرد.