5
شنبه 3 اسفند 1398
شماره 7887
زیست‌بوم
23023611
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
عضو هیأت علمی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی در بررسی بناهای تاریخی کشور آذربایجان با کتیبه فرمان شاه‌طهماسب برای تخفیف مالیاتی در مسجد جامع باکو مواجه شد.
تحدید زمین‌های اطراف ژئوپارک قشم به واسطه ایجاد مزرعه پرورش میگو این نگرانی را جدی کرده که با ورود بازرسان یونسکو به قشم در خردادماه 99و بازدید از آنچه بر سر ژئوپارک رفته است، احتمال خروج ژئوپارک قشم از فهرست جهانی تقویت شود.
طرح روز/ زیست بوم
نورپردازی میدان آزادی تهران با شعار «قوی باش ووهان». کرونا حالا به ایران رسیده است. «قوی باش ایران»

اپیدمی کرونا؛ سفر را محدود کنید

وزارت میراث‌فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و ستاد خدمات سفر تاکنون هیچ اطلاعیه‌ای مبنی بر لزوم محدود شدن سفرهای داخلی منتشر نکرده‌اند رئیس جامعه راهنمایان ایرانگردی: اگر کرونا با همین وضعیت ادامه یابد، باید محدودیت‌ جدی در سفر اعمال شود
گردشگری
کرونا سرانجام به ایران رسید. ویروسی که چین را درنوردید و بیش از 25کشور جهان را درگیر کرد، حالا از درهای ورودی ایران عبور کرده و به شهرهای مختلف کشور رسیده است.
بانک شاهی موزه شد

بانک شاهی موزه شد

35 میلیارد تومان هزینه مرمت مهم‌ترین بنای تاریخی در اختیار سیستم بانکی شد
ساختمان تاریخی بانک شاهی درضلع شرقی میدان توپخانه تهران که به سبک معماری کلیساهای رومی و در دوره قاجار احداث شد، حالا تبدیل به موزه تاریخ بانکداری ایران شده است و با نمایش آثاری از تابلوهای نقاشی سهراب سپهری و غرفه‌های چوبی بانکداری ایران و ابزار و ادوات تاریخی تجارت و بانکداری و مجوزهای تاریخی بانک‌های تاسیس شده در ایران، میزبان گردشگران و علاقه‌مندان به تاریخ تهران قدیم است.
اعتراض دفاتر خدمات مسافرتی به وزارت بهداشت در ماجرای جذب گردشگر سلامت
رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی از مداخله مستقیم برخی وزارتخانه‌ها در گردشگری انتقاد کرد و انحصار در گردشگری سلامت را زیر سؤال برد و از وزارت بهداشت خواست دخالت مستقیم در گردشگری سلامت را کنار بگذارد.
مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهری شهرداری یزد از ممنوعیت تردد خودرو در بافت جهانی این شهر در ایام نوروز خبر داد.