15
شنبه 3 اسفند 1398
شماره 7887
سبک زندگی
23023100
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چگونه بارداری ایمن داشته باشیم؟

بارداری امری طبیعی است اما تفاوتی که با سایر موارد دارد این است که ما با 2نفر روبه‌رو هستیم و تأمین سلامت مادر و جنین او این تفاوت را ایجاد می‌کند.
ویژه
اگر دردهای عضلانی‌تان بی‌دلیل نباشند و بعد از مدتی رفع شوند، طبیعی محسوب می‌شوند. در حقیقت دردهای عضلانی شما باید بعد از چند روز یا حداکثر یک یا 2هفته برطرف شوند.
معلولان قطع نخاعی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند اما برخی از  معلولان، معلولیت را محدودیت ندانسته و با وجود مشکلاتی که دارند امور جاری زندگی خود را انجام می دهند.
نمایی از زندگی و کار در جوار حرم رضوی در سال‌های دور. وجود حرم مطهر رضوی به زندگی و کسب و کار بسیاری از اهالی مشهد رنگ و روی دیگری داده است.

وقتی بزرگ‌تری نیاز است

جامعه امروز با خلائی به نام ریش‌سفیدی برای رفع چالش‌های پیش‌روی خود روبه‌روست
زمانی بود که وقتی 2نفر در یک کوچه با هم دعوا می‌کردند، یکی پیدا می‌شد برای پادرمیانی و ختم‌کردن غائله. آنهایی که با هم دست به یقه شده بودند با همه ادعای بزن بهادری که داشتند، ته‌دلشان راضی بودند که دعوا آن‌قدر بالا نگیرد که نشود جمعش کرد. وقتی پادرمیانی اتفاق می‌افتاد، طرفین دعوا، حرف میان‌دار را قبول می‌کردند و ته‌داستان با فرستادن صلوات به ماجرا پایان می‌دادند و هر کدامشان پی کار خود می‌رفتند.