14
شنبه 3 اسفند 1398
شماره 7887
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قاچاق لوازم صوت و تصویر با دلار ارزان

با خروج شرکای کره‌ای از بازار لوازم خانگی ایران و ممنوعیت واردات این محصولات به نظر می‌رسید بازار محصولات صوتی و تصویری به انحصار برندهای ایرانی درآید، اما اینگونه نشد و هنوز سهم زیادی از بازار در اختیار محصولات قاچاق است.
ویژه
اگر با وجود نوسان قیمت و مشکلات تعمیر و نگهداری، به‌تازگی تصمیم به خرید لپ‌تاپ، به‌خصوص در انواع سطح بالا و گرانقیمت گرفته‌اید، توجه به برخی نکات کلیدی می‌تواند از پشیمانی شما پس از خرید محصولات بی‌کیفیت جلوگیری کند.
افزایش قیمت مسکن در حالی موجب کاهش شدید تقاضا و رکود در بازار معاملات املاک شده که گرانی مصالح ساختمانی متهم اصلی این رکود است.
افزایش قیمت شیر و لبنیات صنعتی در حالی سبب موج کاهش این اقلام در سبد مصرفی خانوارها شده که طعم و مزه و نرخ پایین‌تر انواع لبنیات سنتی موجب اقبال مشتریان به خرید اینگونه محصولات با وجود برخی هشدارهای بهداشتی شده است.
سهم ماهی و آبزیان در سبد مصرفی خانوارها در فصول سرد سال افزایش می‌یابد اما طی 2 سال اخیر کاهش قدرت خرید مردم و افزایش قیمت‌ها موجب کم رنگ‌تر شدن این ماده غذایی در سفره‌های مردم شده است.

آشفته بازار قالیشویی شب عید

شمارش معکوس برای خانه‌تکانی‌ نوروزی شروع شده و مردم از همین روزها برنامه‌‌ریزی برای نظافت منزل را شروع کرده‌اند. شست‌وشوی فرش‌ها از مهم‌ترین بخش‌های خانه‌تکانی است.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر اهل موسیقی و گوش‌کردن به آن با صدای بلند هستید، کیفیت دستگاه پخش خودرو یا سیستم صوتی و تصویری منزلتان برای شما اهمیت دارد و یا اینکه نیاز به تعمیر و به‌روزرسانی آن دارید باید شال و کلاه کرده و سری به راسته بازار فروش این محصولات در خیابان جمهوری در محدوده پل حافظ تا خیابان مجاهدین اسلام بزنید.