13
سه شنبه 25 شهریور 1399
شماره 8038
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قاچاق یک‌میلیارد دلار لوازم یدکی در سال

صنعت قطعه‌سازی به‌عنوان یکی از صنایع مادر و تأمین‌کننده نیازهای خودروسازان در وضعیت کنونی کشور با مشکلات متعددی از جمله نبود نقدینگی و افزایش سرسام‌آور قیمت مواداولیه مواجه است.
ویژه
رهن کامل، پرداخت رهن و اجاره یا اجاره‌بهای ماهانه ازجمله شیوه‌های مرسوم در رهن و اجاره واحدهای مسکونی و تجاری است اما میزان مبلغ رهن به درصد قیمت خانه، به عوامل مختلفی مانند منطقه و محله‌ای که واحد مسکونی یا تجاری در آن واقع شده، متراژ، چند سال ساخت‌بودن ‌آن، امکانات و... بستگی دارد.
کمبود و افزایش بی‌رویه قیمت خودرو درحالی زمینه بالارفتن سهم موتورسیکلت در ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری را فراهم کرده است که افزایش قیمت این وسایل نقلیه موجب سرکوب تقاضای خرید این محصولات شده است.

یک صبحانه ساده، چند؟

نگاهی به قیمت اقلام اساسی مورد نیاز برای تهیه یک وعده غذایی ساده نشان می دهد تنها وعده صبحانه با حذف برخی اقلام مثل تخم مرغ، برای یک خانواده 4 نفره 500 هزار تومان در ماه هزینه دارد
گرانی اجناس، موضوع تازه‌ای نیست. سال‌هاست که بی‌ثباتی در قیمت اجناس و کالاهای مختلف حرف اول بازارهاست و اما آنچه در 2سال اخیر و به‌طور ویژه در 6‌ماه گذشته در این زمینه اتفاق افتاده تندشدن شیب افزایش قیمت‌ها و سرایت آن به اقلامی است که با معیشت، سفره و سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد.
رشد تولید و بالاماندن قیمت خرده‌فروشی میگو و آبزیان

رشد تولید و بالاماندن قیمت خرده‌فروشی میگو و آبزیان

افزایش قیمت خرده‌فروشی آبزیان و کاهش قدرت خرید مردم در حالی موجب کاهش سهم این محصولات در سبد غذایی خانوارها شده است که مسئولان از رشد تولید این آبزیان خبر می‌دهند.
کمبود نهاده‌ها و افزایش قیمت خرده‌فروشی مواد پروتئینی
کمبود نهاده‌ها و افزایش قیمت خرده‌فروشی مواد پروتئینی
تولید‌کنندگان گوشت مرغ و تخم‌مرغ در حالی از کمبود و افزایش قیمت نهاده‌های تولید و تأثیر آن بر قیمت تمام‌شده و خرده‌فروشی این محصولات خبر می‌دهند که مسئولان بر توزیع گسترده این نهاده‌ها در سراسر کشور تأکید می‌کنند.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر برای تامین قطعات برخی موتورسیکلت‌های قدیمی یا انواع برندهای خارجی که واردات و عرضه آن طی چند سال اخیر ممنوع یا محدود شده، با مشکل مواجه هستید، بهتر است شال و کلاه کنید و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی راهی بورس فروش قطعات دست‌دوم موتورسیکلت در میدان رازی تهران شوید.